Azt persze mindenkinek magának kell eldönteni, hogy elhiszi-e a fejlesztőknek, amikor azt mondják, szó sincs arról, hogy végig olyen lesz a játék, mint amit az előzetesben láttunk. Shaun Robertson, az Infinite egyik vezető művésze mindenestre biztosított mindenkit arról, hogy "nem egyetlen nagy akciójelentből fog állni az egész".
A héten látott bemutatóval ugyanis csak annyi volt a céljuk, hogy megismertessék a nézőket Columbiával, s megmutassák, milyen lehetőségeket tartogat ez az új világ. Ennek érdekében pedig direkt túlzásba vitték kissé a látványos akciót. Mindenesetre a fejlesztők elmondása alapján továbbra is fontos nekik, hogy hagyjanak időt a felfedezésre és a gyűjtögetésre, de aki ezzel nem szeretne foglalkozni, az szimplán végiglőheti magát a sztorin.
"Amikor a Bioshock Infinite megjelenik, a játékmenet sebességét tekintve sokkal inkább fog az első Bioshockra hasonlítani, majd meglátjátok!" - tette még hozzá Robertson. Az új Bioshock pontos megjelenési dátuma egyelőre ismeretlen, de az biztos, hogy 2012-ben lesz esedékes.
Habár a héten bemutatott játékmenet videó azt engedné sejtetni, hogy az új Bioshock az első perctől az utolsóig rommá lesz szkriptelve annak érdekében, hogy pörgős és filmszerű játékélményt nyújtson, a fejlesztők szerint nem ez a helyzet, sőt!
Egyébként az eddigi részek közül én az egyet végigtoltam, a 2-őt meg 1-1,5 óra múlva otthagytam mert unalmas volt. Azt se tartom kizártnak, hogy ez a videó csak azért készült, hogy a majd megjelenő játék ne tűnjön olyan unalmasnak, mint az előző rész. Majd meglátjuk van még két év a megjelenésig, nyilván sok mindent megtudunk még addig.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.