Az idei GDC Online rendezvényen a The Lord of the Rings Online producere, Kate Paiz is részt vett, és örömmel újságolta el, hogy a Gyűrűk Ura Online óriási népszerűségnek örvend, mióta ingyenessé tették a játékot. A Turbine innen származó bevétele érdekes módon a duplájára rúg, és durván egymillió új accountot regisztráltak a szeptemberi váltás óta.
De lássuk a pontos százalékokat! Paiz szerint a régi játékosok 20 százaléka tért vissza az immár ingyenes LotRO-ba, a regisztrációk pedig megnégyszereződtek. Nem kevesebb, mint 300 százalékkal nőtt meg az egyszerre online tartózkodó kalandorok száma, és a játékosok 53 százaléka vásárolt már valamit a mikrotranzakciós rendszeren keresztül - a modell mellett szól, hogy ezek szerint meg lehet élni az utólag vásárolható páncélokból és kardokból is.
A Turbine nem gondolkodott sokat a váltáson: miután látták, hogy a World of Warcraft (amely a Blizzard szerint 12 millió előfizetővel rendelkezik) nem enged túl sok teret nekik, azonnal tudták, hogy lépniük kell. A modellt jól ismerték, hiszen másik játékuk, a Dungeons & Dragons Online is ilyen rendszerben üzemel. Paiz azt is megjegyezte, hogy egyáltalán nem találták kockázatosnak a váltás ötletét.
Itt mégis azt írogatják, hogy kód kell a játékhoz, hiába töltötték le.
Fojesz, légyszi reagálj, te hoztad a cikket akkor kutya kötelességed ennek utána nézni :-)
Ha nem sok akkor elgondolkodtató.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.