Az EA Redwood Shores néven indult Visceral Games eddig nem igazán dolgozott stratégiai játékon, hacsak nem vesszük ide a The Godfather II felejthető Don's View módját. Legütősebb játékaik közé a Dead Space és a Dante's Inferno tartoznak, így mindezen szempontokat figyelembe véve, ha lehetetlennek nem is, furcsának már biztosan tűnhet az az elgondolás, hogy a csapat Command & Conquer játékot fejlesszen. Persze egyelőre nem tudni semmit a játékról, könnyen előfordulhat, hogy akciójáték, és nem stratégia készül a srácoknál.
"Mindenki úgy érzi, hogy egyetlen csapat tagja. A DICE-ra az FPS-eik, mint például a Battlefield-játékok kapcsán gondolunk, a Bioware a szerepjátékairól ismert - mi azt próbáljuk elérni az akció zsáneren belül, amivel az EA korábban nem rendelkezett" - mondta Nick Earl, a csapat fejese, és lássuk be: mindez nem úgy hangzik, mintha a Visceral stratégiai játék fejlesztésén törné a fejét.
Az EA korábban a Los Angeles-i csapatát bízta meg egy Comman & Conquer FPS fejlesztésével, a PC-re, PS3-ra és Xbox 360-ra készülő Tiberium fejlesztését azonban később leállították. Bízzunk abban, hogy ez a projekt révbe ér majd!
ON: Kíváncsi leszek erre a projectre. A Visceral engem a Dead Space-szel és Dante's Inferno-val megvett kilóra. Bízok benne, hogy ezúttal is készülnek valami ütőssel. :)
Amúgy egy tps-nek nagyon örülnék, a Tiberium is szvsz jónak alakult, kár azért is
egyébként remélem valami fps vagy tps akció lesz, a C&C világát tök jól fel lehetne használni.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.