A Black Ops különösen stresszes nyitó jelenetében azt láthatjuk, amint Alex Masont, a játék egyik fő karakterét kínozzák fogvatartói némi információ kicsikarása végett.
"Ez egy nagyon tudatos választás volt, azt akartuk, hogy a játékosok azonnal képesek legyenek azonosulni vele" - magyarázta Anthony. "Az első jelenet igen durva a karakter szempontjából, gondoltuk, hogy ha maga a játékos is átérzi azt a szenvedést, amit Alex, akkor már rögtön a játék elején ki tudnak alakítani egy kapcsolatot karakterükkel."
A fejlesztő részletezte, hogy a Black Ops hűen összpontosít majd erre a kötődésre, jobban, mint eddig bármelyik Call of Duty-epizód.
"Ahogy megy tovább a történet, láthatjuk, hogy Mason kapcsolata hogyan alakul majd a játék többi szereplőjével, ahogy az egész játékot keretbe foglaló kihallgatási-tortúra rátér a bizonyos kényes részletekre."
Morális tabukat döntögető, a katona lelki világát visszaadó fejezet köszönt tehát a játékosokra a következő hónapban, így a főszereplővel való azonosulás, azaz a tökéletes játékélmény is elérhető közelségbe kerül.
Na már csak ez hiányzott! Jöhetnek az újabb amerikai iskolai lövöldözések :) Amúgy arra is kíváncsi lennék, hogy hány idióta jelentkezik katonának csak játékok miatt (Egyszer láttam egy dokumentumfilmet afganisztáni katonákról, ahol a tag vérbenforgó szemekkel magyarázta, hogy ez milyen komoly, mert itt nincs checkpoint...). Jót tesz ez az Usa hadseregének, az biztos.
Miért nem lehet ezt úgy megoldani, hogy akkor nehezebb legyen elérni, vagy legyen 90 szint mittomén.
Remélem a kínzás nem olyan ratyi lesz mint a World at War elején volt...Am már túl sok mindent ígérnek,nehogy nagy pofára esés legyen!
(Én egyébként úgy emlékszem,hogy a CoD4-ben volt először a játék történelemben,hogy a főhős meghalt...(Jackson) )
Amikor az M60-ast előhúzta, és elkezdett vele lőni, az a hang megdobbantotta a szívemet, és a hírben való "A korábbi epizódokban szinte semmi nem motiválta a játékost, hogy átérezze karaktere lelki világát" cáfolnám az előző résszel, mivel amikor ghostot és roachot, szabályosan kivégezték, majd el is égették, az bizony nem egy elhanyagolható jelenet volt, a WaW-ban amikor az amcsi kampány végén választanunk kelett, akkor a másik társunk meghalt, és a ruszki kampányban is szegény társunkat akit Reznov mindig basztatott (Chernov ha jól emlékszem) szénné égetik a Reichstag lépcsőin, az se volt "egyszerű" jelenet. Az MW-ben pedig a vége volt olyan amilyen, a cod3-ban is volt 1-2 jelenet amikor a csapatunkból nem1 ember "hősi" halált halt, és gondolom a cod 1 és 2-ben is volt valami.
a végén majdnem el is bőgtem magam:(
De a multi ugyanaz a séma: szaladgálunk össze-vissza, sok hülye perk, kis pályák......
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.