Cliff Bleszinski szerint a Heavy Rain sokkal jobban fogyott volna, ha nőknek (is) reklámozzák. A neves designer szerint ugyanis a játékban megtalálható az egyik fontos elem abból a kettőből, amit a nők szeretnek az életben.
"Már korábban is mondtam, a nők két dolgot szeretnek az életben: a queso dipet [egy texasi kaja - a szerk.] és a bűnügyi sztorikat" - nyilatkozta CliffyB. Szerinte néhány jelenet már-már annyira tökéletesen volt megrendezve, hogy még ő is majdnem leejtette a kontrollert csodálkozásában. Éppen ezért nem érti, hogy a Sony miért nem a megfelelő helyeken reklámozta a játékot: "Amikor láttam, hogy olyan helyeken hirdetik a Heavy Raint, mint a Playstation Magazine, akkor elgondolkodtam: miért nincs ez benne az Entertainment Weeklyben?"
A Heavy Rain azért így sem fogyott rosszul: eddig több mint másfél millió darab kelt el a PS3-exkluzív nyomozós kalandjátékból. De vajon igaza van CliffyB-nek? Ez a játék tényleg meg tudott volna fogni egy nagyobb női közönséget?
Legalábbis Cliff Bleszinski, az Epic játékdesign igazgatója, az Unreal Tournament és a Gears of War nagyfőnöke így gondolja. Szerinte a Sony és a fejlesztő Quantic Dreams nagy piacot hagyott ki azzal, hogy csak a hardcore játékosoknak marketingelték a Heavy Raint.
Amúgy meg ne nézzétek "hülyének" a nőket, h tudatlanok és tájékozatlanok ilyen téren.
Turulszem: honnan szerezne tudomást róla? Nem a reklámokból kéne? Nem az fogja felkelteni az érdeklődését? Ha nem neki szól a reklám, nem fog tudomás szerezni róla az autós ujságból amit sosem olvas.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.