Az Infinity Ward alaposan átalakult mióta a két alapító elnökét, Jason Westet és Vince Zampellát lapátra tette az Activision vezetőség, majd őket további harminc munkatárs követte önszántából, hogy az Electronic Arts szárnyai alatt próbáljanak újra szerencsét. Való igaz, ha az összetételt nézzük, az Infinity Ward már nem a "régi", azonban Bobby Kotick, az Activision vezérigazgatója természetesen nem hagyta, hogy a rosszmájú megjegyzések negatívan befolyásolják a közvéleményt - megvédte hát a csapatot:
"A videojátékiparban utazunk. Ha nem tudnánk huszonöt embert pótolni, az kiábrándító dolgokat árulna el a cégünkről" - mondta Kotick a Joystiqnek, majd hozzátette, hogy a stúdióban még mindig legalább 60-70 "szupertehetséges" és "lenyűgöző hozzáértéssel" bíró srác dolgozik, akiknek nem kellene megsínylenie néhány ember rossz döntéseit.
Hasonló előítélet, hogy a sorozatot tekintve mindig az Infintiy Ward volt az A-csapat, míg az általában kevésbé jó, gyengébb eladásokat hozó epizódokat fejlesztő Treyarch a háttérbe szorult az évek során. Kotick szerint ez az állítás sem állja meg a helyét, Mark Lamiaéknak sokkal többet köszönhetnek a játékosok, mint gondolnák:
"Nem fair ez a vélemény a Treyarchhal szemben, tudod, ez nem igazán objektív nézőpont: a Treyarch jelentős mértékben működött közre a Modern Warfare 2 többjátékos módja mögötti technológia elkészítésénél, és egyáltalán nem kapják meg a megbecsülést érte." Kotick emellett azt is megjegyezte, hogy a srácok folyamatosan támogatják az Infinity Wardot, míg az "újjáépül".
Bár megkérdőjelezhető, hogy az Infinity Ward nem zuhant össze a múltbéli botrányok miatt, az viszont teljesen igaz, hogy a Treyarch fel tudott végre nőni: a múlt héten megjelent Call of Duty: Black Ops például nem csak jó értékeléseket kapott, de a Modern Warfare 2 elsőnapi eladásait is simán megdöntötte.
pl. nekem meg a bc2 nem jön be annyira. egy darabig élvezhető, de amior már sorozatosan kerülök be az ovis szintű csapattársaim mellé, mérgemben egyből kilépek és hagyo ma játékot egy hétig a p***ba. a taktikázásnak és a csapatjátéknak fontosabb szerepe lenne, ha létezne ilyen.. de csak nagyon ritkán fordul elő. fail.
a BC2-t meg amugy is bármelyik más BF játék lekörözi, pl. a BF2.... az mondjuk igaz, hogy a cod singleplayere valóság terén egy nulla. amikor 2 ember áttör egy ezres hadseregen, stb.... eléggé fura és néha zavaró... izgi, izgi de akkor is, ez egy katonai fpsjáték, nem szimulátor de néha nevetséges hogy miylen könnyen zúzzuk porrá páremberrel az ellenfél óriási seregét. a cod pedig igen is ér vmit, mert a multik mindig élvezetesek, a singleplayer is csak amint mondtad/tuk, néha... fogalmazzunk úgy hogy érdekes dolgok történnek....
még mindig a cod4 a legjobb...:/
am. én nem játszottam a cod3-mal de sztem az IW kezdte a fegvyerfejlesztést+fejlődést nem a treyarch. a black ops pedig kétségtelenül felülmúlja az MW2-t ami azért nem túl nehéz... de az biztos hogy nem a leszakadó testrészek hiánya fog rosszabbá tenni egy IW-s codot mint egy trey-eset
a codba pl nem lehet pálya előtt felszerelést összeállítani, ami engem eléggé zavar
képes vagyok akár perceket is eltölteni azzal hogy kiválasszam a fegyvert és a kiegészítőket
És akármit mondasz a CoD ugyanez. Egyszerű, mint a faék (és mint már említettem nem arról van szó, hogy nulla a sztori, fps szinten lehet kidolgozottnak mondani, de ha már egy Splinter Cell-hez, Ghost Reacon-hoz, vagy urambocsá Metal Gear Solid-hoz hasonlítjuk akkor semmi extra) hanem maga a játékmenet. A mesterséges intelligencia kábé annyira okos, mint egy kavics. Azt érzékelteti veled, hogy te vagy az istencsászár katona és a társaid csak dísznek vannak melletted, az ellenségnek pedig más vágya sincs, mint hogy kinyírják. Az egész játék köszönőviszonyban sincs a valósággal. És nem, nem arról van szó, hogy ArmA meg Operation Flashpoint szintű harci szimulációra vágynék, de azért ami a CoD single player kampányában megy, már igen durva. Sem az ellenfelek nem fedezik egymást, sem a társaink minket, vígan belefut bárki a zárótűzbe, ha a scriptje úgy kívánja meg, hogy abban a pillanatban arra kell mennie, akkor is bevetik magukat egy fedezékbe, ha ott van egy ellenség és még az is előfordul, hogy észre sem veszik... És ebben nem fejlődik a CoD (sőt ezek a dolgok a MW-ekben nem voltak ilyen szinten jelen, szóval ezt tekintve a BO kicsit még visszalépés is...) ezért mondom, hogy rókabőr effektus. Persze egy újszülöttnek minden vicc új, de én már ennél többet várnék a pénzemért.
#24: Te most konkrétan nem hülyéztél le, csak azt mondom, hogy a hozzád hasonló rajongók nem veszik észre a CoD (vagy bármely rajongott játék) hibáit, és rögtön nekiesnek azoknak, akik csak meg merik említeni, hogy bizony nem tökéletes. Ez idáig még rendben is lenne épp csak észérveket nem látok felsorakoztatva soha az olyan állítások mellett, hogy mi teszi (például ez esetben) a CoD-ot a királlyá... És az, hogy a félórás küldetéseket összeköti egy egyedi (fogjuk rá, hogy az) sztori, attól még maga a játékmenet bizony eszetlen hentelés.
asszem te írtál valamit a crysis-ról. nos nekem meg az nem jött be. elismerem nagyon komoly a grafikája de hiába ha a játékmenet meg egy nulla..
na én itt befejeztem. szép napot.
Ott minden rendben van vagy mi? :D
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.