A vadonatúj animációs technika lehetővé teszi, hogy a szereplők arca olyan élethűséggel legyen megvalósítva, amit eddig a videojátékok történelmében még soha nem láttunk eddig. És ami a legfontosabb, láthatóvá válnak a legkisebb fintorok és apró reakciók is, így képesek leszünk megmondani nyomozónkkal, ha az illető hazudik. Melyre szükség is van, elvégre az L.A. Noire-ban számos kihallgatáson kell részt vennünk kérdezőként. A MotionScan bemutató-videójában maguk a fejlesztők ecsetelik a technológiai sajátosságait:
A MotionScan egyfajta továbbfejlesztett motion capture, segítségével az igazi színész arcának legapróbb rezdülései is visszaköszönnek a játékban. Ennek életszerűsége, az érzelmek visszaadása eddig soha nem látott mértékben valósul meg. Ám túlmutat a hagyományos motion capture eljáráson, elvégre minden érzelmi reakció bonyolult utómunkák nélkül kerülhet a játékba.
A MotionScanhez 32 HD-kamerát használnak fel a színész körül, az alany mimikáit 30 képkocka/másodperc sebességgel rögzítik. A technológia alapjait a Depth Analysis csapata alkotta meg, mely számos 3D filmben nyújtott már segédkezet, most pedig az L.A. Noire fejlesztőivel a Team Bondival működnek közre az első videojátékban való felhasználásról. A játékban 400 színész segédkezett, hogy minden lényeges szereplő egyedi arcvonásokat és mimikát kapjon.
Tjames is felhívta a figyelmünket a videóra, köszönjük neki!
A másik nagy poén számomra az a kalapnak nevezett bili a fejükön. Majdnem 2x nagyobb a kalap mérete a fej méreténél. :D
Ezektől leszámítva biztos jó játék lesz.
Csak a mimikát kéne másolni (esetleg alap arcszerkezetet hogy stimmeljen az eredeti látvány a készhez), az arcvonások és más apróbb dolgok már nem lennének kötelezők :)
A guruban irták hogy jön pc-re is , bár forrást nem jelöltek meg!
Jön PC-re is! ;) :D
---: A színészi játék a mimika és ebből kifolyólag a végeredmény csapnivalóan rossz "zs" kategóriás movie hatását kelti.
???: Egy játék nem ettől lesz élvezetes és sikeres, bár kétségkívül hozzáadhat a játék hangulatához, csak könnyen visszaüthet, ha gyenge színészekkel veszik fel a jeleneteket...
!!!: Sok játéknál van olyan béna karakter-animáció amit pedig motion-capturrel vettek fel, hogy amatőr hobbi designerek, sima modellerel (ami tud pl. bonest) fél óra alatt jobbat csinálnak...
Egy szó, mint száz én valahogy fenntartásokkal vagyok ezzel a játékkal kapcsolatban, valahogy olyan furcsa "pókemberes veszélyérzetem" van :)))
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.