Az óriáskiadó utoljára zárt pénzügyi évet októberben, mostantól ők is igazodnak a többséghez, és március végére tolják ki az időszak végét. Ennek ellenére készítettek egy helyzetjelentést ősszel is, amelyben az október előtti egy év eredményeiről adtak számot.
Eszerint a korábbi egy évhez képest 65 százalékos bevételnövekedést értek el, a befolyt összeg 1,16 milliárd dollárra rúgott. És a lényeg most jön: hacsak szerény 49,7 millió dollárosat is, de a kiadó végre profitot tudott felmutatni úgy, hogy nem adtak ki egyetlen GTA-játékot sem, arról nem is beszélve, hogy a tavalyi 130 milliós veszteség után ez mindenképpen előrelépés. A jó hírekre a vállalat részvényei is megugrottak, 8,29 százalékkal erősödtek a papírok.
"Elértük a célunkat, profitot termeltünk GTA-megjelenés nélkül" - örvendezett Ben Feder, a cég vezérigazgatója, aki többek között a Red Dead Redemption és az NBA 2K11 erős eladásainak, valamint a digitális tartalomszolgáltatásnak tulajdonítja a sikert, de jól szerepelt a Civilization V, a Mafia II és a Grand Theft Auto IV: Complete Edition is. A Red Dead Redemptionből eddig mintegy 8 millió példány kelt el, ami jó hír a Take-Twonak, elvégre a kiadó azzal a céllal kezdett el újra építeni a sorozatra, hogy "új GTA-t" csinálnak belőle.
Az NBA 2K11 még inkább megerősítette a 2K Sports sorozatát, s ezzel a kiadó sportrészlege is nyereségessé vált. Miután az Electronic Arts hosszas szerencsétlenkedés után, életveszélyes módon lelőtte a saját NBA-játékának legújabb részét, a Take-Two már csak jól jöhetett ki a helyzetből: az NBA 2K11-ből végül 3 millió példányt adtak el.
A Take-Two az idei naptári év utolsó negyedére 290-315 millió dolláros bevétellel számol, a következőre pedig 100-150 millióssal, ellenben itt már veszteségre is számítanak a cégnél. A következő pénzügyi év végére 1,1 milliárd dolláros bevételt és profitot várnak, s bár GTA-megjelenés várhatóan megint nem lesz, új játékokból akad majd bőven: jövőre jön többek között a Duke Nukem Forever is.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.