A warwicki székhelyű stúdió egy szolgáltatásalapú, online F1-es játékon dolgozik javában, amely nem egy szűk rétegnek szól, hanem igazi mainstream, azaz mindenki által fogyasztható produktumnak készül. E szerint az igazi szimulátor-élményekre ácsingózók megint nem járnak jól. A cím magában hordozza számos privát bajnokság, a játékosok pontosan követett statisztikáját és ranglétra követésének lehetőségét.
"Az F1 sok országban hihetetlenül népszerű, az online játék népszerűsége pedig követhetően gyorsan fejlődik olyan térségekben, mint Brazilia, India, Korea és Kína - ezek egyértelműen potenciális célpontok" - mondta David Solari, a Codemasters online részlegének vezetője.
"Már bizonyítottuk, hogy az F1 egy nagy márka a játékokban, mi pedig tervezzük tovább építeni" - tette hozzá és milyen jól, elvégre ha a jogok náluk vannak, miért nem készíthetnének több címet, mint az évente jelentkező nagygépes epizódok?
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.