Bár Japán exportra termelő gazdaságát továbbra is sújtja a nemzetközi pénzpiacok mozgása, a Sony elmúlt években végrehajtott reformjai beértek, egy időben a PlayStation 3 platformmal. A konzolra végre hatalmas számban fogynak a játékok, így a kezdeti bukdácsolás után elkezdte nyomtatni a pénzt az ágazat. Az óriáscég az év folyamán gyorsított ütemben szervezte ki a tévés üzletágát, ami a számokat látva nem csoda: a koreai és japán gyártók között gyilkos árverseny bontakozott ki, az outsourcing pedig csökkenti a költségeket és versenyképesebbé teszi a Bravia tévéket. A Sony Ericsson (vékony) nyereségével pedig végre minden üzletág átkerült a pozitív oldalra.
A Playstation 3 a legjobb korszakába lépett: a hardvert már nyereségesen lehet adni, így felpörgette a gyártást a Sony. A pénzügyi év folyamán 14,4 millió PS3 fogyott, a karácsonyi szezonban azonban már nem ment el annyi, mint egy évvel azelőtt, 6,5 helyett csak 6,3 millió fogyott, ugyanannyi mint Xbox 360-ból. A hardvernél is fontosabb tényező a játékeladás, a platformra 2010 márciusa óta több mint 147 millió játékot vásároltak, ennek majdnem 40 százalékát a legutolsó, karácsonyi negyedévben. A hagyományosan erős utolsó három hónap során így 57,6 millió játék fogyott, szemben az előző ünnepi szezon 29,3 milliós eladásával.
A PSP és a PS2 eladásai is meglepően magas számokat mutatnak - a teljes cikket a HWSW-n olvashatjátok el!
ON:szegény PS2 még most is tartja a frontot :) ik kedvenc konzolom.Több 100 órát játszottam vele :) áhhhh azok a szép emlékek.
Besz@rás milyen népszerű még mindig ez a lassan több mint 10 éves cucc!
Biztosan van ennél jobb TV is. De semmi szükségem rá. Úgy gúvadok a HD-ra, hogy beszarás. Semmiféle negatívumot nem tudok elmondani róla, ellentétben egy rakás másik tévéről.
Csak azért írtam ezt le, ha már megemlítetted :) Egy ellenérv.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.