Valós háborús tereken fordulhatunk meg a neves vasmadaraikkal: ezúttal Oroszországban, Florida felett zajlanak a világ konfliktusainak légi kivetülései. A nagy sebességgel történő dogfightozást a fejlesztők Close Range Assaultnak nevezik. Az új támadási rendszer nagyban függ a játékosok reakcióidejétől, de nem akartak átesni a ló túloldalára, minden irányítási metódus felhasználóbarátnak ígérkezik. Az új rendszerrel az alkalmi és új pilóták is elboldogulnak majd, de a kihívás is növekszik, aminek az Ace Combat-veteránok fognak örülni.
A húzósabb pillanatokban nincs idő gondolkoni, ha gyors döntéseket kell hozni a pillanat tört része alatt, akkor a képernyőn felvillanó gombokat kell idejében lenyomni (QTE). Persze ha már az ellenség fara mögött próbáljuk kilőni a delikvenst, akkor a szimpla gombnyomkodás nem elég, célon kell tartani, de mindezt úgy, hogy ne érezzük magunkat túlzott stressz-helyzetben.
A vadász és bombázógépek mellett új résztvevőket is köszönhetünk a harcokban: a nagy, dögös helikoptereket. Bár a való életben bizony elég nehéz a koptereket irányítani, így a játékbeli irányításnak hála izgalmas és szórakoztató lesz ezeket is bevetni a cél érdekében. Figyelem, az Ace Combat egy teljesen arcade repülőgépes akciójáték és nem szimulátor, de pont ezért emelkedik ki a szűkösnek mondható mezőnyből. A filmszerűség miatt érezzük majd azt, hogy ez egy Call of Duty, csak a levegőben. Megjelenés 2011 folyamán Xbox 360-ra és PS3-ra.
Na ott fel is adtam,pedig minden részt végigtoltam.Ami még nem jön be, azok a futurisztikus kitalált repülők.Valahogy nem hitelesek.Amúgy ebben a műfajban az Ace-sorozat a nyerő.
2,) ez nem holmi reklaptabla....thx
3,) a GTS na az aztan a hude nem vazzzee ehhez kepest.....bark fekete feher monitoron mindegy is:P........GGGGGoool
grafika nem valami szép, kevés 3d épület, randa talajtextúra, egymástól méterekre repkedő gépek, van amelyik gép jól néz ki, van amelyik okádék. (pl a raptor nem áttetsző cockpit glass, az olyan '90 éveket idéző grafika).
persze tudom, hogy egy szimulátor jóval kevesebb embert köt le, valamint ha telepakolják a terepet épületekkel, akkor az árkád játékos, aki full gázzal (nem személyeskedés) repülne az épületek között, nem élhetné ki a játékszenvedélyét, mert kb másodpercenként csapódna egy épületnek.
ami miatt nem jön be a 2 árkád repülős sorozat, az az, hogy kis területen játszódnak, relatíve kevés géppel (jó, azért van szép számmal) és ennek ellenére a kidolgozottság nem az igazi. pedig mivel jóval kisebb területet kell feldolgozniuk, kevesebb géppel, igazán adhatnának rá, hogy a grafika tényleg olyan legyen, hogy húúúúúúúvazzzzzze. mert ugye egy gta-val sem azért ülsz le játszani, mert az egy gyilok szimulátor, árkád az is, de a grafika az húúúúúvazze.
az ace és hawx sorozatból nekem ez mindig hiányzott.
ez valahogy jobban fest (bár ilyen grafikához kell egy jó drága gép, sok-sok fizetős (és drága) addon, jó pár száz giga tárhely, pár jó joystick és vezérlő, viszont aki szereti a repülést, annak iiiiigencsak megéri :)):
http://www.aerosoft.de/shop-rd/bilder/screenshots/fsx/manhattanx/manhattanx_28.jpg
http://www.aerosoft.de/shop-rd/bilder/screenshots/fsx/chicago/aero_chicago_11.jpg
http://www.aerosoft.de/shop-rd/bilder/screenshots/fsx/chicago/aero_chicago_12.jpg
http://www.aerosoft.de/shop-rd/bilder/screenshots/fsx/chicago/aero_chicago_28.jpg
http://www.aerosoft.de/shop-rd/bilder/screenshots/fsx/gibraltarx/lxgb16.jpg
http://www.aerosoft.de/shop-rd/bilder/screenshots/fsx/gibraltarx/lxgb31.jpg
http://www.aerosoft.de/shop-rd/bilder/screenshots/fsx/gibraltarx/lxgb23.jpg
http://www.aerosoft.de/shop-rd/bilder/screenshots/fsx/lasvegas/aerosoft_lasvegas_03.jpg
http://www.aerosoft.de/shop-rd/bilder/screenshots/fsx/f16/f16_21.jpg
http://www.aerosoft.de/shop-rd/bilder/screenshots/fsx/f16/f16_3.jpg
http://www.aerosoft.de/shop-rd/bilder/screenshots/fsx/lasvegas/aerosoft_lasvegas_02.jpg
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.