Már legalább két egész napja nem volt semmilyen Bulletstorm hír. Kezdtünk is kétségbeesni, amikor szerencsére befutott a következő adag skillshot-előzetes, melyben három spéci öldöklési technikát tekinthetünk meg. Aki ezt a breakdance-t kigondolta, annak megfontolandó lenne egy elmegyógyintézeti kezelés.
Ha eddig nem győzött meg a Bulletstorm arról, hogy olyan szinten véresen cool lesz, hogy már a játék doboza is hátrafordított baseball-sapkával érkezik majd, akkor ez az előzetes talán segít a dolgon. A tűzijáték azonban semmi az atomi szinten beteg breakdance mellett.
Azt még hozzátenném hogy az előzetes nekem teljesen kimaradt eddigi életemből, most kerestem meg miután említetted.
Röviden (kis csavarással): jófiú voltam, de kiderült hogy a rosszfiút szolgáltam, ezért leléptem majd éktelen piálásba kezdtem valamint kalózkodtam (nem szoftver!), pár év után meglátjuk az esélyt a revansra, és egymagunk nekimegyünk egy böszme hadseregnek/birodalomnak.
Pont mintha James Raynor FPS-éről lenne szó :P
Kezdjük a történettel. A 26. században járunk, főhősünk pedig Grayson Hunt, helyi keményarc katona, s velejéig jófiú. Emberünk a bolygókat összefogó Konföderáció hadseregében szolgál, melynek legfőbb embere, s karizmatikus vezetője Serrano tábornok, aki a sztori kezdetén elküldi főhősünket, s döntően diplomás durva deréklegényekből álló csapatát, hogy ugyan vadásszanak már le egy titokzatos férfit, aki állítólag több ezer ember haláláért felelős. A küldetés során azonban mindenféle fordulat következik be (amelyekről a készítők egyelőre nem beszélnek, ugyanis semmit nem szeretnének előre lelőni), s kiderül, hogy a rosszfiúnak hitt célpont valójában nagyon nem gonosz, viszont jó. Serrano tábornokról pedig kiderül, hogy nagyon nem jó, viszont gonosz. Főhősünk annyira összezavarodik attól, hogy pár perc alatt lerombolták a teljes addigi világnézetét, hogy dezertál, s rejtőzködni kezd az űr távoli zugaiban.
Azóta eltelt tíz év, és Hunt egy elismert katonai vezéregyéniségből kemény munkával leküzdötte magát hivatásos alkoholistává, aki szabadidejét a konföderációs hajók megkalózkodásával tölti, egyébként meg egyetlen barátjával, egy Ishi Sato néven futó tudálékos cyborggal beszélget. Éppen zsákmányfelderítő körúton járnak, mikor megpillantják Serrano tábornok hatalmas csatahajóját, a Ulysses-t, s mivel főhősünk előtte már bátorra itta magát, úgy dönt, megtámadja azt. Persze semmi esélye a hatalmas pajzsokkal felvértezett monstrum ellen, így utolsó elkeseredésében megpróbálja kamikaze módjára kiiktani egykori főnöke zászlóshajóját, s sikerül úgy beletalálnia annak hajtóművébe, hogy mindketten pörögve lezuhannak a legközelebbi bolygóra. A Stygia elsőre elhagyatott paradicsomnak tűnik, ám hamarosan kiderül, hogy valószínűleg azért nem él már a környéken senki, mert az egész planétát ellepték a hatalmas ragadozó növények, s más dolgok is meglapulnak a háttérben, amikre persze nekünk kell fényt derítenünk.
Megvan ebben az alapfelállásban minden, ami egy brutális, pörgős és izgalmas sci-fi FPS-hez kell, s habár némi Philip K. Dick áthallás azért felfedezhető, a történet leginkább Rick Remender nevéhez fűződik. Őt az amerikaiak egyébként félistenként tisztelik zseniális képregényeinek köszönhetően, s legutóbb szintén az EA-nek segítt be a Dead Space sztorijának megalkotásakor. Habár a Gears of Warban Marcus egy ex-börtöntöltelék, káromkodó keményarc, ennek ellenére azért a jó oldalon küzd, intelligens, s motivációi érthetőek, a játékos tud vele szimpatizálni. Remender szerint Grayson Hunt a Bulletstorm elején jóval elborultabb és szélsőségesebb figura lesz, mint amire számítanánk, s kötőszavak helyett is változatos káromkodásokat illeszt majd be mondandójába, a történet előrehaladtával folyamatosan változni fog, így elnyeri mindenki szimpátiáját. Vicces, hogy az írók Spock parancsnokról mintázták főhősünk cyborg kísérőjének karakterét, megtoldva azt egy kis szamurájos utóérzettel –már csak Leonard Nimoyt kell beszervezni szinkronhangnak, és tökéletes az összkép.
Egyébként a grafika brutál jó.
grafika se jó szerintem
A GFWL-el az a baj, hogy lassú, és a netes játékok rajta mindig laggolnak szinte.
Max a Red Dead Redemption tud rávenni egy újabb GFWL telepítésre. :)
Egyetlen ember nem lehet ennyire hülye, ehhez a szinthez már egy teljes cégvezetőség kell...
Mit adjunk ki? Egy demót, ami segít abban hogy a vásárló eldönthesse hogy tetszik e a játék vagy sem, vagy pedig egy rövid COD paródiát, aminek semmi köze a játékunkhoz? COD paródia.
Nincs demó, plusz úgy tudom hogy a GFWL lesz a DRM. Én kihagyom, akármilyen jó is lesz a játék. Képesek panaszkodni hogy nem fogy a PC-s port, mikor egy demót sem képesek kiadni, a pénzt meg költik egy lejárató hadjáratra.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.