A The Darkness első részében Jackie Estacado bőrébe bújhattunk, aki aztán kíméletlenül hentelt le mindenkit, akihez hozzá tudott férni. Ja, és svédek fejlesztették, mégpedig az általunk igencsak kedvelt Starbreeze stúdió. A folytatásban mindez változatlan marad, kivéve a fejlesztőcsapatot, aki ezúttal az Unreal Tournamentért és a Bioshock 2-ért felelős brigád, a Digital Extremes.
A The Darkness II egyik leginkább cool tulajdonáságnak a "quad-wield" tűnik, ami azt jelenti, hogy főhősünk extra, démoni karjait használva egyszerre négyféle különböző rosszaságot tehetünk; például tárgyakat dobálhatunk, megragadhatunk valakit, szeletelhetünk, miközben a maradék kezünkkel még lőfegyvereket is használhatunk.
Christoph Hartmann, a 2K nagyfőnöke szerint a The Darkness II nagyon stílusos, nagyon véres és nagyon élvezetes lesz, és remekül beleillik a 2K-játékok innovatív, minőségi sorába. A legjobb pedig, hogy ha minden jól megy, akkor az anyag idén ősszel már a boltokba is kerül. PC-n, PS3-on és Xbox 360-on is.
Na itt a bökő számomra... nem mondom hogy rossz csapat, mert tudnak... de a Starbreeze-tól nagyon de nagyon messze állnak. Örülök hogy jön PC-re, nem temetem előre mert megér egy próbát, viszont arra már felkészültem hogy nem egy Starbreeze féle stuff-ot raknak elénk!
amúgy az ilyeneket nem értem. Miért csak a második részeket csinálják meg pc-re?
De a lényeg h ez már az lesz :)
istenkirály 1 játék :D
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.