Szóval itt van nekünk ez a készülő Dungeon Siege 3, ami a korábbi részekkel ellentétben már nem csak PC-re, hanem konzolokra is érkezik. Még ha ez nem is ad különösebb okot a PC-s társadalomnak az aggodalomra, az már annál inkább, hogy a játékot az Obisidian Entertainment készíti, akik legutóbb a PC-n eléggé bugos Fallout: New Vegasszal keltettek maguk ellen haragot.
Tehát milyen módszerekkel igyekszik az Obisidan elérni, hogy a PC-s verzió ne csak egy egyszerű és idegesítő port legyen? Nos, a dologgal kapcsolatban egyenesen az egyik vezető fejlesztőt tudjuk idézni: "Az irányítás például teljesen PC-centrikus. A játékosok azt várják, hogy az egér kattintgatásával tudják mozgatni a karakterüket, és hogy rá tudjanak kattintani az ellenségekre is. Ezt mindenképpen megcsináljuk."
Remek, szóval a játékot lehet majd irányítani. Meglepő! De vajon tartogat-e még más meglepetést a PC-sek számára a cég? Emberünk folytatja: "Fontos számunkra a stabilitás, és hogy a program hibamentes legyen. Ezekről a dolgokról folyamatosan beszélgetünk a csapattal."
Eddig tehát hatalmas a boldogság: a Dungeon Siege 3-at lehet majd irányítani, és igyekeznek nem hibásan kiadni. Ma már ennek is örülni kell! Az Obsidian szerint egyébként azért vannak jobban helyzetben, mint a Fallout: New Vegas esetében, mert ott a játékmotor nem az ő munkájuk volt. Itt azonban a helyi programozók készítették az egészet, így rögtön tudják javítani a felmerülő hibákat.
Ezeken kívül a fejlesztők még nagyobb részletességű textúrákat és magasabb felbontású grafikát ígérnek a PC-s verzióba. Várjuk.
Mindig örülünk annak, amikor egy játék minden platformra elkészül, de annak már kevésbé, amikor ennek valamelyik fél (vagy a PC-s, vagy a konzolos) látja kárát. Az Obsidian most ígéretett tett arra, hogy nagyon odafigyelnek majd a Dungeon Siege 3 PC-s verziójára, és az nem egyszerű konzolport lesz.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.