Még félmillió példány sem ment el az Enslavedből összesen, ami egy ehhez hasonló tripla-A kategóriás címnél nem elég ahhoz, hogy megtérüljenek a fejlesztési költségek. A kiadó legalább 1 milliós eladással számolt, amit valószínűleg sosem fognak elérni. Mik az okok? Miért lehet az, hogy egy ennyire jó értékeléseket kapott, ötletes játék nem tudott sikert aratni?
Nos, Carlson Choi, a Namco Bandai marketingigazgatója szerint meglehetősen egyszerű a képlet: "Úgy gondolom, hogy a játékot egy túlságosan forgalmas időszakban jelentettük meg. Az ünnepi időszak kellős közepén érkezett, és csak tavaly legalább 4000 ezer játék jelent meg konzolokra. Szóval nem végeztünk valami jó munkát azzal kapcsolatban, hogy mikor kerüljön a piacra, pedig a játék minősége magáért beszél. Egy átlag 80% feletti értékeléseket kapott játéknak biztos sikernek kellene lennie, ráadásul kiadtunk egy DLC-t is, ami sok helyen 10 pontot kapott a 10-ből."
Az úriember ígéretet tett arra, hogy a jövőben jobban fognak figyelni az időzítésre, sőt az Enslaved gyenge teljesítményétől eltekintve nem zárja ki a folytatás lehetőségét sem.
Nem olyan rég számoltunk be arról, hogy az Enslaved nem fogyott valami jól. Ne szépítsük: a játék, amit mi is imádtunk, és gyakorlatilag mindenkinek tetszett, aki kipróbálta, mégis akkora üzleti bukás volt, hogy csak na. A Namco Bandai az okokat keresi, és úgy tűnik, meg is találták.
amúgy remek játék, jó a történet, változatosak a pályák is, hangulatos a zene. nagyon ritkán zavaró viszont a kamerakezelés, és számomra érthetetlen módon esetenként szaggat PS3-on (pl nagy, részletgazdag terek bemutatásakor -- persze, ez nyilván erőforrásigényes dolog, de optimalizálni nem ártott volna, a hardver adott volt)... összességében viszont tényleg jó játék, szerintem aki még nem tette, bátran vegye, ha szerette a prince of persia-kat, vagy mondjuk egy kicsit az AC-ket.
Sajnálom hogy nem lett nagyobb siker, pedig nagyon is megérdemelte volna a figyelmet.
egy az egybe casualnak vagy bénának tituáltak, nehogy kudarcom legyen
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.