Pitchford szerint meg kell találniuk a módját, hogy az emberek érezzék, a multiplayer olyan, amivel érdemes játszani - mondta a Eurogamernek adott interjújában.
"Adhatunk ki néhány screenshotot, de ez nem igazán jó ötlet. Szóval azért küzdünk egy kicsit, hogy az emberek megértsék, mi lesz ebben a jó. A puding próbája az evés, nem akarok túl sokat beszélni róla."
A DNF multiplayer porciójáért az eddig kevés figyelmet kapott piciny kanadai stúdió, a Piranha felel. Ők olyan PSP-s játékokkal foglalkoztak eddig, mint Medal of Honor: Heroes 2 és a Need for Speed: Undercover, de PC-n is kipróbálták már magukat, nekik köszönhetjük a Die Hard: Nakatomi Plazat és a MechWarriort.
Pitchford azért nem akarja lerántani a leplet a multiról, mert szerinte a rajongók örömüket fogják lelni abban, ahogy minden szegmensét felfedezik.
"Ne aggódjatok, tudjuk miért izgalmas Duke-kal játszani és az online rész sem fog összezsugorodni, megtöri a jeget, megfelelő többjátékos élménnyel fog kecsegtetni a DNF. Nincs különösebb célja a játék multiplayerének, mint az, hogy Duke-kal kipróbálhatjuk magunkat a következő kompetitív platformon - ez igen szórakoztató és mókás, barátainkkal egészen különleges eszközöket használhatuk a csatatéren."
Lehet nevetni a szexizmus határán lavírozó Duke Nukem Forever-ön, ám az biztos, hogy most már nem usszuk meg megjelenés nélkül.
Mortis: Engem pl. érdekel, mert egy poénos multi csak úgy 100-200 órával dobja meg a játékidőt alsó hangon. Plusz ha nem akarják, hogy szétwarezolják a játékot, akkor jobban is teszik ha beletolnak egy tisztességes multi részt. Egyáltalán nem hülyeség belerakni manapság már pláne nem. Csak ne csesszék el. Amúgy meg a régivel is igen jól el lehetett szórakozni multiban.
Szal.engem speciel érdekel!! :D
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.