A 2009-ben Xbox Live-on bemutatkozó Shadow Complex nemcsak a kritikusoknál, de a játékosok körében is szépen szerepelt: már az első héten 200 ezren töltötték le a játékot. A siker láttán számunkra nem volt kérdéses, hogy egyszer lesz folytatás, és ezt szerencsére a fejlesztők is így gondolják.
Donald Mustard, a Chair Entertainment kreatív igazgatója a Eurogamernek árulta el, hogy lesz új Shadow Complex, a kérdés csak az, hogy mikor: "Nem az a kérdés, hogy lesz-e, hanem az, hogy mikor. A Shadow Complex a mi gyermekünk, imádjuk, és dolgozunk néhány király cuccon. Egyelőre ennyit mondhatok."
Ugyanő nyilatkozott az iPad 2 kapcsán is, amely tegnap került az amerikai boltok polcaira. Mustard szerint az új tablet megváltoztatja a játékvilágot, és a kütyü egy újabb lépést jelent afelé, hogy még hardcore cím mutatkozzon be az iOS-en.
"Jelentősen megnövelték az iPad 2 számítási teljesítményét, és egy csomó memóriát adtak hozzá. 512 mega memóriával, az új számítási erővel és a megnövelt felbontással sokkal több számolást tudunk végrehajtani az alkalmazásokban" - mondta, hogy azért is értékelik ezt előrelépésként, mert az Infinity Blade-del (ami az első komolyabb Unreal Engine-t használó játék volt iOS-re) minden erőt kipasszíroztak az Aplple eszközeiből.
Az Infinity Blade-hez már letölthető egy frissítés, amely az iPad 2 képességeihez képest javítja fel a játék grafikáját: részletesebb, magasabb felbontású textúrák és teljes élsimítás várja többek között a játékosokat, ráadásul mindez úgy, hogy a játék másodpercenként 30 képkockával fut.
Mustard természetesen azt is megjegyezte: minden platform felé nyitottak, nem kötelezték el magukat az iOS mellett.
Ha csak iOS-ra lenne, biztos csőd lenne, és ezt ők is tudják. ;)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.