Fontos a jó trailer, ezt a Valve is tudja, a csapat ezért is döntött úgy, hogy az áprilisban megjelenő Portal 2-höz ő maga fogja elkészíteni a tévékben lejátszandó reklámot. Doug Lombardi marketingfelelős szerint tudatosan döntöttek úgy, hogy ezúttal ki fogják hagyni a képtetből a reklámügynökségeket.
Az úriember az MCV-nek adott interjújában árulta el, hogy bár évekig tárgyalnak egy-egy ügynökséggel, a végeredmény mindig hemzseg az innen-onnan "kölcsönvett" ötletektől és a kliséktől, ráadásul munka közben nehéz változtatni az elképzeléseken, folyton utólag kell megvitatni, hogy vajon mit kellett volna másképpen csinálniuk. A Valve ezért házon belül készítette el a Portal 2 tévéreklámját, mert így ezeket a problémákat simán ki tudták küszöbölni - itt a végeredmény:
mer akk jó
Tudom hogy kezdő vok de:Mi az a koperatív mód? :)
Majd be szartam a röhögéstől!! :D
^^
Én is sokat szórakoztam a kapuk adta lehetőségekkel xD
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.