Ezek szerint nem csak nekem tűnt fel, hogy milyen jó érzés megnyomni minden egyes gombot a Dead Space-ben. Valamiért annyira interaktívnak és hangulatosnak tűnik, ahogy a kezelőfülelet gyakorlatilag beépül a játéktérbe, hogy várható volt, hogy előbb-utóbb egy nagyágyú hasonlóban kezd el gondolkodni. Nos, lehet, hogy a BioWare lesz az első.
"Még mindig azt próbáljuk kitalálni, hogyan tegyünk bele néhány HUD-elemet a környezetbe, úgyhogy hamarosan kiderül, mire jutunk vele" - nyilatkozta Brenon Holmes a BioWare hivatalos fórumain. Azt viszont kizárta, hogy Isaachez hasonlóan Shepard hátára kerüljön például az életerő-információ, ez ugyanis nem kifejezetten működne, amikor fedezékről-fedezékre nyomulsz. Gyakorlatilagilag nem látnál belőle semmit.
Nem csak a felhasználói felületen igyekeznek javítani a fejlesztők, hanem az ellenfelek felismerhetőségén is: "A Mass Effect 3 fejlesztésének kezdetén egymás mellé raktuk a Mass Effect 2 ellenfeleinek sziluettjeit, és elég érdekes dolgok derültek ki ebből. Nagyon nehéz megkülönböztetni az egyes ellenféltípusokat pusztán a külső vonalaik alapján."
A megkülönböztetés pedig fontos, s a BioWare célja, hogy a Mass Effect 3-ban már a külső alapján el lehessen dönteni, hogy az adott ellenfél várhatóan mit fog csinálni, milyen fegyvere van, s milyen taktikát kell a játékosnak alkalmaznia ellene.
A Dead Space egyik nagy újdonsága volt, hogy a srácok a Visceralnál a környezetbe integrálták a kezelőfelülelet, a karakterrel kapcsolatos dolgokat pedig hősünk hátára helyezték. A BioWare most azon gondolkodik, ezekből az ötletekből mit tudna felhasználni a Mass Effect 3-hoz.
Bár tény, sosem kérdeztem meg egyiket sem, hogy M98-ból vagy M76-ból lyukasszam ki a fejét. Szóval lehet, rosszul csináltam eddig mindent ? :(
Itt inkább a különböző gethekre meg kasztokra gondolnak, nem a fajokra. Látod, neked se tűnt fel :D
"A Mass Effect 3 fejlesztésének kezdetén egymás mellé raktuk a Mass Effect 2 ellenfeleinek sziluettjeit, és elég érdekes dolgok derültek ki ebből. Nagyon nehéz megkülönböztetni az egyes ellenféltípusokat pusztán a külső vonalaik alapján."
Ez olyan, mintha egy a játékot nem látott nintendo fanboy szájából jött volna és nem azok az emberek mondják, akik _csinálták_ a játékot.
Tegye fel a kezét, majd üljön le és szégyellje el magát aki összetévesztett akár egyszer is két különböző kasztot... Még az "aszári" és "ember" akik talán a legközelebb állnak egymáshoz is kilométerekről felismerhető. Krogan, rekni, turián, szalarian, kvari, geth, elkor, volu, vorcha ? Ezek bármilyen párosításban összetéveszthetetlenek, még sötétben, félszem letakarva is (hehe távcsövesbe célkereszt a buksin muhaha \o/ pont, pont, nincs vesszőcske, csak bemeneti és kimeneti lyukacska :).
#3: Soldier + Assault rifle(A collector hajóról) + valamilyen lőszermod = mészárlás. De a vanguardos verzió is jó:)
Me2 mondjuk még elment szórakoztató volt bár túl könnyű. DA2 katasztrófa szerintem, a ME3-tól meg félek. A DA3 ra meg gondolni sem merek mi lesz ha egyáltalán lesz 3.
A 2-ik rész már nem rpg hanem akcio játék gyerekeknek 12 éveseknek
Basszus, ekkorát még nem süllyedt egy fejlesztő sem a szememben... Ez vicc. A legrosszabb fajtából :( Mondhatni, Comedy Central gyanús!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.