A Dungeon Siege-dzsel kapcsolatban nem az a furcsa, hogy folytatják, hanem az, hogy végül miként kötött ki a Square Enix kezei között a franchise. Nos, David Hoffman, a Square Enix amerikai igazgatója szerint a cég már régóta kutakodott egy hasonló cím után, mire végül meglelték a megfelelőt.
"Akartunk egy olyan franchise-t, ami gazdag történelemmel rendelkezik, de jelenleg éppen senki nem használja ki a benne rejlő lehetőségeket, s így újra bemutathatjuk a jelenlegi közönségnek a konzolokon keresztül, ahol a Dungeon Siege korábban nem volt elérhető" - mondta Hoffman, majd hozzátette, hogy rengeteg különböző műfajon és stíluson keresztül ment, mire végül eljutott a Dungeon Siege-ig, véleménye szerint ugyanis hasonló fantasy hack & slashekből szinte alig jelent meg valami a konzolokra.
Ezt követően úgy látták tehát a Square Enixnél, hogy valami olyasmire csaphatnak le, ami fölött az iparág többi szereplőjének valamiért átsiklott a tekintete. Az Obsidian Entertainment által készített játék PC-re, Xbox 360-ra és PS3-ra jelenik meg júniusban.
Úgy tűnik, hogy eléggé nagy lyuk táton az akció-szerepjátékok piacán. Konkrétan akkora, hogy a Square Enix számára bőven megérte felvásárolni az egész franchise-t, felbérelni egy új fejlesztőcsapatot, és az egészet átültetni a konzolokra is. A végeredmény minősége pedig hamarosan kiderül.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.