Mi volt a divat az utóbbi pár évben az FPS-ek terén? Sötét, nyomasztó színek - legalábbis Oliver Leonardi, a Splash Damage főnöke szerint, aki úgy gondolta, hogy ideje lenne szakítani ezzel a megszokással, és valami vidámabbat, színesebbet alkotni. Így alakult ki végül a Brink egyedi színvilága.
Azt persze Leonardi is belátta egy interjúban, hogy mire befjezik a játékot, esetleg menet közben már kijött olyan shooter, ami elszakadt a szürkés képi világtól, de ez nem gátolta meg őket abban, hogy a Brink minden bájtjával küzdjenek a száraz, íztelen színek ellen.
Ennek megfelelően alakult ki a játék helyszíne is: "Az Ark egy sziget a Csendes-óceán közepén. A helyet ellepi a fény, s körbeveszi az óceán, ami gyakorlatilag tükörként szolgál, így még több fényt ad a szigetnek, s ez a fény aztán ugrál mindenhova, így szinte előtörnek a világos színek" - mondta a Splash Damage feje.
Hogy mindez mennyire sikerült, az ki fog derülni a Gamekapocs saját tesztjéből.
Jövő héten jelenik meg a Brink, így ennek örömére még kellett valami okosat mondani róla. A fejlesztő Splash Damage például örül annak, hogy a manapság divatos sötét árnyalatok helyett ők színt visznek az FPS-ek műfajába. És ezt most tényleg lehet szó szerint érteni.
Amúgy emg amikor elkezdték ezt a játékot még semmit nem lehetett tudni a buleltstorm-ról kb.
Hmm Bioshock1-2, Borderlands, Bulletstorm - mind rikítóan színes volt, de a Crysis2-t és a COD-okat sem mondanám Noir-os színvilágúnak.
inkább az erős customization, meg a változatos multija ami érdekel
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.