Igazán sikeres többjátékos pályát tervezni nem a legkönnyebb feladat, ezt megtanultuk a Counter-Strike-os időszakból, ahol a sok rosszabbnál roszabb, rajongók által készített map árasztotta el merevlemezeinket. A Treyarch csapatának design vezetője, David Vonderhaar elmondta, az ő stúdiójuk sem volt mindig a toppon, ha erről volt szó, de az idők során sokat tanultak.
"Például eléggé oda kell figyelnünk az adott pályán található utakra. Azt szeretnénk, a játékosok konzisztens módon közlekedjenek a pályán. Ehhez például a fő támadási útvonalnak szélesebbnek kell lennie, mint mondjuk a megkerüléshez és oldalba támadáshoz használatos utaknak" - mond egy példát Vonderhaar, majd hozzáteszi, hogy ebben nem voltak mindig jók.
De az úriember szerint az idők során sokat fejlődtek, s ma már az egész készség szinten megy. Így a most megjelent Annihilation pályacsomagba már beletették minden tapasztalatukat.
Legalábbis ami a multiplayeres pályákat illeti. A Treyarch design vezetője szerint ugyanis a stúdió nem mindig volt a csúcson, ha a többjátékos módhoz kellett pályákat készíteni, de mára sokat tanultak, s a legutolsó map packbe beletették minden eddigi tudásukat.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.