A Rocksteady munkatársa hangsúlyozta, hogy amikor egy markáns főellenséggel találkozunk, akkor a játék nehézsége is megnő egy kicsit, például akkor, amikor belebotlunk Pingvinbe, Jokerba vagy Rébuszba. Nem csak arról szól az egész, hogy odasétálunk és padlóra küldjük őket, a valóságban ennél összeszedettebb találkozásnak örülhetünk.
Fontos az intimitás és a kapcsolat Batman és a gazfickók között, a harc soha nem válik repetitívvé, helyette mindig érdekesnek kell lennie a játékmenetnek. Rébusz esetében például a képi világ mindig kigúnyolja a játékost.
"Azt hiszem, ennek a fajta kedves, nagyon érzelmi kapcsolatnak hála, tényleg alig várjuk, hogy megszorongassuk a fickó nyakát. Erről a dologról beszéltünk, igazi intim kapcsolat lesz a szereplőkkel" - mondta Ginns, a fejlesztők szóvivője.
Mindenki ember és mindenki halandó, ahogyan Batman is az. Bár megvan annak lehetősége, hogy folyamatosan fejlesszük képességeinket, akár emberfelettire is, de akkor, ha van értelme a játéknak. Rébusz sem brutális erejéről híres, inkább egy okos srác, így a bőregérrel folytatott harc során is inkább a gondolkodás párharcát vívhatjuk meg.
Természetesen Rébusz visszatérésével új rejtvényekkel is találkozunk az Arkham Cityben. Számos rugalmas feladvánnyal megspékelve, akár a fizika törvényeinek kihasználásával, akár verbális kihívásokkal, netán halálos fejtörőkkel. Ha meg akarjuk érteni Rébuszt, először meg kell felelnünk az általa támasztott kritériumoknak, s csak úgy nyílnak meg előttünk a további lehetőségek.
A Batman: Arkham City októberben jelenik meg PC-re, Xbox 360-ra és PS3-ra.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.