Lássuk akkor a medvét! Illetve a tömény játékmeneti felvételeket, elvégre a Ubisoft végre hosszabban is kedveskedett nekünk és főleg a Call of Juarez fanoknak. A vadnyugat szellemisége a mexikói határt is elérte, igaz, száz évvel járunk később - de lesz itt káromkodás, fegyverropogás és drog.
A Techland határozott tollvonással iktatta ki a régivonalas vadnyugati környzetet, mogorva büdös és szőrös cowboyok helyett kapunk mogorva, szőros kapucnis pulcsis drogcsempészeket a nyakunkba. Átlagosan félpercenként hagyja el a szánkat egy-egy ízes káromkodás, koszos ivók helyett nightclubokban fordulunk meg, autós üldözéseket folytatunk a sivatagban. A közös cél érdekében másik két társunkkal osztozunk a diadalon. A játék elfogadhatóra sikerült mozgásban, van egy kellemes B-érzete, de lehet ezért lesz kiemelkedő.
ON: Amit láttam, az mind grafikailag, mind játékmenetileg elég gyengének tűnik. Tényleg kár, hogy megváltak a vadnyugati tereptől.
IGEN: kár, hogy nem western, mert abból olyan kevés volt eddig is, és IGEN: nagyon tucat FPS-nek néz ki. IGEN: lehetne szebb is a grafika, de ennek ellenére:
Lehet, hogy tucat FPS, de attól még elég szórakoztatónak néz ki. Néha, vagy talán sokszor nekem legalábbis jól esik agyatlanul lövöldözni, jól esik a tömény akció, ahol rengeteg ember jön, és én meg halomra lövöm őket, és van benne bullet-time! Nem tudom miért olyan nagy baj az, ha egy játék tucat FPS, mert engem sokszor szórakoztat. Amúgy soroljatok már fel nekem egy tucat FPS-t (tehát 12 db-ot), ami jobb ennél, vagy legalább ilyen jó, és még nem játszottuk végig akár többször is. Na igen...erről beszélek.
A grafika pedig olyan amilyen: tudjuk nagyon jól, hogy minden játéknál az elsődleges platform az a konzol, és a pc-s átirat pedig általában silány szokott lenni, de legalábbis ugyanazzal a csúnya, elavult grafikával, ahogy konzolra is megjelenik, mert a konzolokban lévő hardware messze elmarad a mai pc hardverétől, és sajnos csak a mai szemmel már gyenge, elavult grafikára képes csak. A pc-s verziót külön, sokkal szebb grafikára felturbózni, és optimalizálni meg nem éri meg a játék kiadóknak, mert úgysem fogy a pc-s verzióból annyi, hogy megérje. Persze ez nem azért van, mert kevesen játszanak pc-n, hanem azért, mert sajnos nagyon sokan a kalózverzióval játszanak, és nem fizetnek a játékért. Akkor a fejlesztőkön miért is kérjük számon, hogy milyen a grafika?
Persze ez csak én véleményem, amiért ha lehet ne kövezettek meg....vagy ha az esik jól, akkor tessék...
De egyébként a második mondattal egyetértek. Ugyan azt művelik, mint a CAPCOM a Devil May Cry-al: lehet, hogy csinálnak egy tök jó játékot, de mindkettőből kiszedték azt, amiért szerettük. A Capcom a mindenki által imádott főhöst, a Techland meg a vadnyugati hangulatot dobta a kukába. Bekaphatják mindketten :D
Az a kérdésem lenne, hogy melyik platformokra lesz, mert olvastam ezt is, azt is, szóval?
a CoJ:BiB-nak nagyon szép volt ez meg hááát, izlések és pofonok
Amúgy mi ez az új divat, hogy egy játékból 7-30 perceket mutogatnak? Sokkal hangulatosabb egy jól összevágott előzetes.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.