A Comic-Con 2011-es előadáson beszélt a Halo franchise nagyfőnöke, Frank O'Connor, arról, hogy mi történik mostanában a Halo világával azután, hogy a Bungie elkerült a címtől. Nos, az első és legfontosabb dolog amit megjegyzett, hogy hatalmas megkönnyebbülést jelentett, amikor bejelentették végre a Halo 4-et, ugyanis már pár éve dolgoznak a játékon.
Pontosabb részleteket sajnos nem tudunk, de ez valószínűleg azt is jelenti, hogy a Bungie technológiájának helyére saját engine-t készítenek, amivel a sorozat végre grafikai színvonalban is a csúcsra kerülhet. Legalábbis reméljük.
Érdekességként elhangzott, hogy a Karen Traviss által írt Halo-könyv, a Grasslands, mely a Halo 3 és 4 közötti eseményeket meséli el, már körülbelül 99 százalékos készültségnél jár, míg a Greg Bear által írt másik regény, a Cryptum az előzményeket meséli el. A Precursorokról, a Forerunnerekből, a Halo-program kialakulásáról szóló anyag szintén elég jól áll: körülbelül 85-90 százalékban van kész.
További érdekesség, hogy a Halo Anniversary Editionben egyetlen gombnyomással, menet közben lesz lehetőségünk váltani a felújított grafika és a klasszikus kinézet között. Közben pedig kaptunk két walkthru videót is:
Persze más lövöldözős játékoknál is így van, de itt különösen.
Persze ez az én véleményem.
becsben tartom azt is hogy neked nem tetszik. Ízlések és pofonok.
Meg nekem az 1.rész felújított változata nekem nagyon tetszik. Biztos hogy megveszem majd
az igazat megvallva nem nagyon ismerem fel alatta a Reach motort.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.