A japán Semiconductor Industry News jelentése szerint nem más gyártja majd a Sony újgenerációs kézikonzoljának, a Vitának a processzorait, mint a koreai Samsung: a gyártó a hírek szerint 45 nanométeres eljárást használ majd a munkálatokhoz, illetve a korábbi híreknek megfelelően a négymagos ARM Cortex A9 architectúrára épít majd. A Samsung egyébként tapasztalt processzorgyártónak számít az okostelefonos piacon, ezért nem meglepő a Sony választása.
Közben más hírek szerint korántsem biztos, hogy a pletykáknak megfelelően, 512 MB helyett 256 MB-ra felezték a Vita belső memóriáját. Bár tegnap az egyik nyitójáték, a Reality Fighters fejlesztője arról beszélt, hogy ez sem jelentene számukra különösebb problémát, mert a processzor és a grafikus egység elegendő mozgásteret biztosít, később hozzátette, hogy mindezt csak elméletben jegyezte meg, ő nem tud tényleges "csonkításról". Később a Sony Japan egyik munkatársa nyilatkozta azt a Develop magazinnak, hogy nem érte változtatás a Vita memóriakapacitását.
A Vita egyébként két változatban lesz kapható Európában is, a 3G-vevős modell 300, míg az egyszerű, Wi-Fi-s kiszerelés 250 euróba fáj majd. A pontos megjelenési dátum még mindig nem ismert, egyelőre csak találgatásokat hallani (egyesek szerint jövőre jön a gép, mások szerint már októberben itt lesz), a végső bejelentésre valószínűleg a kölni GamesComon számíthatunk, ahol egyébként kipróbálható lesz a konzol.
Haverommal sírok a röhögéstől, köszönjük, hogy így feldobjátok a napunkat.
bár azért nézz megy egy tegra 3 gaming videót, az nem gyenge ;)
amiben még vitathatatlanul jobb egy iphone, az az aksi idő. össze sem lehet hasonlítani.
persze lehetne sorolni pro-kontra, de számomra ez az, ami leginkább hiányzik az androidos készülékekből. bár így sincs gondom, de naponta töltőre kell vágni, míg azonos felhasználás esetén iphone-t 2 naponta.
iphone-on meg attól okádok, hogy minden szarért géphez kell kötni, hogy az itunes szinkron meglegyen. hol itt a mobilitás, ha egy rühes csengőhanghoz is a gép kell.
Dzsiádzsó, mint először is, most is nagyon okosan érveltél amellett amit gondolsz! Bámulatos a logikai párhuzam a mondanivalódban.
Csak a miheztartás végett, az országban, ahol élek nincs mediamarkt. Igen, nekem iPhone-om van, a csajomnak Desire S (ha annyira almabuzi lennék, akkor nem androidos telefont vettem volna neki), de egy munkatársamnak Galaxy S2. Szóval olyan közelről szemügyre vehettem őket, mint te a pattanásaidat, mikor a tükör előtt nyomkodod.
Ahogy Dareal írta mindegyiknek megvan előnye-hátránya. Saját tapasztalat: iPhone-nak a 3g vevője valahogy erősebb, mint a másik kettőé. Fedett térben gyenge jelerősség mellett, az alma elkapja a signalt, míg a másik kettő csak szenved.
Kár hogy ilyen sok a zseni, akinek egy ipod se volt még a kezébe, és fingja nincs egy galaxyról
Valaki írta az Optimus X2-őt, szerintem az nem az igazi a fent említett Samsung ha összességében nézzük, akkor jobb.
A képernyő felbontása retina display hülyeséget meg hagyjuk, meg lehet nézni a galaxy telókét is, gratula ha rád a marketing hatott, retina ide vagy oda, nincs (árban) értelmezhető különbség.
A másik meg, hogy jelenleg egyik gyártó készülékében sincs akkora felbontást produkáló panel, mint az almás telefonban.
Tény: pl Samsung hardvere sokkal erősebb már, mint az iPhone 4-ben lévő! Ugyanakkor mondj csak egyetlen egy alkalmazást, ami kihasználja a 2 magos cpu-t! Max játék terén lehetne kihasználni most, vagy esetleg valami komolyabb szerkesztő programmal, pl video szerkesztésre. De android gamesupport = 0 kb, amik már fél éve lementek IOS-en azokat mostanában portolgatják.
Mégegyszer leírom, egyik sem rossz oprendszer, de támogatottságban androidnak még bőven van mit pótolni.
Örülök hogy a sony visszatér az útra, remélem a ps4-ben sem erőltetnek semmilyen 13 magos baromságokat, hanem pc közeli, fejleszthető hardverek lesznek benne, és akkor nem kell még egy box-hoz képest sem subhd-ba játszanom, az amúgy erősebb playstation-ömel :)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.