Bár mostanában nincs túl nyárias idő, és kapunk dögivel az őszi esőzésből, ennek ellenére a Storm látnivalóit mindig jó nézegetni. Öldöklés és vérengzés helyett a letölthető játékban mi alakítjuk majd a vihart, ráadásul a puzzle feladatokat fantasztikus látványvilággal toldották meg a készítők.
A logikai játékban a játékosok a vihart irányítják, ők döntik el, hogy hogyan és mikor essen az eső, fújjon a szél, csapjon le a villám - a cél, hogy a pályát termékennyé tegyük. Bár a játék alatt nincs csúcs grafikai motor, vizuálisan így is nagyon meggyőző, az alatta szóló lágy zene pedig teljesen megnyugtat minket. A Storm még a nyár folyamán megjelenik PC-re, PS3-ra és Xbox 360-ra, letölthető formában.
-P4 2.5GHz (1024+ 2nd cache)
-nVidia FX5600+ / ATI R9600+ (128MB, lehet 64 is elég lenne :)
-1GB ram (alap XP / SP3 + frissítések + programok esetén 2+ GB ! :)
és kb. 1 CD-re ráfér a cucc...
xbla-ra és psn-re tervezve azért azt sejthető, hogy ennél jóval több áll a rendelkezésre :))) Igazából egy layered 2d játék, csak hát azt is 3d-ben csinálják, a sok kis mozgó növény, bigyó, látvány fokozó cucc, összességében enni fogja az erőforrást rendesen, hiába nem egy "krízis" :) Akár programozott, vagy toolból, vagy particle systemmel csinálja az ember a "bigyókat", szépen megeszik a VGA-t és a CPU egy kis részét is. Látszólag nincs arányban a látvány az erőforrás igénnyel, pedig de, csak aki AAA shooterekhez szokott az nem fogja megérteni. Pedig a mechanizmus lényegileg nagyon hasonló...
Magáról a játékról pedig annyit, hogy maga az ötlet szerintem egész jó, de a kivitelezést tekintve még csiszolhatnának rajta, mert ezt mai gépekre szánva sokkal szebben is meg lehetett volna csinálni. xbla-ra és psn-re még elmegy, dobozosként gyenge...
Pentium IV 2,0 Ghz or higher
Video card with 32 mb vram
128 MB RAM
30 MB Free Space on HDD
mégis egy ilyen szutyokért vajon milyen gépre van szükség...??
a gépigényről tudni lehet valamit ?
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.