Nem egyedi eset ez a játékiparban, hogy a Microsoft igyekszik mindenkit megelőzni a multiplatform címeknél. Gondoljunk csak a Call of Duty DLC-ire, de sok más is felhozható példaként. Nos, a Skyrim is beáll a sorba - a Bethesda nem tudott ellenállni az exkluzívitásért felkínált súlyos összegeknek, még akkor is ha csak 30 napról van szó.
A redmondiaknak csak két DLC-re van szerződésük, melyről érthető okokból még semmit nem tudunk, csupán annyit, hogy egy hónapig biztosan csak Xbox 360-ra tölthetjük majd le a kiegészítők. Ha a kiszabott idő eltelik, csak utána érhetőek el ezen tartalmak PC-re és PlayStation 3-ra.
Idevágó hír még az, hogy a Skyrimből nagy eséllyel kimaradnak az arénás küzdelmek. Már az Oblivionban is kedvelt elfoglaltságnak számítottak a pénzes összecsapások rendezett keretek között, ahol igen híres harcossá válhattunk karakterünkkel. Nos, semmi ilyesmire nem számíthatunk, pontosabban de: a kocsmai verekedést még nem ollózták ki.
Reméljük, több kényelmetlenség nem ér minket a novemberi megjelenésig.
Tuti nem húznak le úgy, mint annó a Fallout 3-al.
Egyébként miért jó ez a Microsoftnak, nem szivatták még eleget a PC-seket?
hozok vizet mielött még belemélyedsz a hülyeségekbe
Elder Scrolls = PC
Szép grafika = PC és véletlenül sem már a megjelenésekor elavult 5-6 éves konzol.
Bethesda: "Persze, PC a fő platform".
Képmutató banda, semmivel sem jobb mint a többi ˇˇ.
Microsoft lépése: Aki nem tud normális játékokat kitalálni és készíteni, az megveszi azoktól, akik értenek is hozzá. Szánalmas és szerintem a szabad versenyt is sérti, viszont ez utóbbi amúgy is szerves része a cég politikájának.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.