A 2K Czechtől több mint negyven fejlesztő kényszerült távozásra a stúdió brnoi székhelyén, míg a prágai csapat kevesebb mint 10 emberrel rövidült meg. Az elbocsátások előtt a csapatnál több mint 200 fő szorgoskodott, de a mostani megszorítások következtében a 20-25 százalékuk orra alá tolták a felmondásukat.
"Bár ez nehéz döntés, úgy véljük ,mégis előnyös a stúdió hosszútávú sikere érdekében" - olvashattuk a Take-Two szerény közleményében. Bizonyára a súlyos anyagiakon lehet a hangsúly, hiszen a Mafia 2 tavaly, ha kritikailag nem is volt a toppon, azért fogyott rendesen, a Top Spin 4 pedig már egyöntetűen bejött a szaksajtónak is és a vásárlóknak is.
Reméljük, hogy a 2K Czech jövőbeli fejlesztéseinek sorsát nem érinti kellemetlenül ez a malőr.
számomra az lenne a másik szégyen hogy ezt a játékot 200 ember csinálta, és csak így néz ki, ez simán lehetne crysis 2, komolyan !
30 ügyes ember, ezt maguktól is megcsinálta volna, szóval 1 minusz
de 1 plussz, hogy így 200 embernek adtak munkát nem ? persze most már csak 160 van
A Mafia2-nek minden tekintetben ott a helye az évtized csalódásai között.
miki1105: Azért mert minden adott lett volna hozzá, hogy egy új klasszikust csináljanak. Erre kiizzadták magukból ezt. A hangulatos grafikán meg az egész jó zenéken kívül nem is tudnék róla jót mondani. Bőven alulmúlták az első részt.
Végszónak annyit, a Mafia 2 tökéletes játék lehetett volna, amiben minden megvan ami kell, csak vártak volna inkább 2 évet a kiadással, és nem csak két pályát, hanem egy teljes játékot írtak volna, és akkor méltó utód lett volna.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.