Az Electronic Arts már korábban is előrukkolt Facebook-játékokkal - köztük nem egy olyannal, ami valamelyik sikercímét dolgozta fel -, de a leggrandiózusabb projektje kétségkívül a The Sims Social volt, amely a népszerű életszimulátort alakította át Fácsé-kompatibilissé. Az erőfeszítések és a casual fejlesztőcsapatokba ölt több százmillió dollár bejöttek a kiadónak, a The Sims Social mára az egyik legnépszerűbb Facebook-cím.
A kategória királya mindenképpen a Zynga, aminek legutóbbi címe, a CityVille napi 14 millió aktív felhasználóval rendelkezik, azonban a FarmVille-nek már meggyűlt a baja a Simsszel, miután utóbbi a maga 9,3 millió felhasználójával (a számok az AppData-tól származnak) könnyedén szerezte meg az ezüstérmet a napi összehasonlítást véve. Az EA szerint a Sims-játékosok 15-20 percet töltenek el a játékban, és háromszor jelentkeznek be naponta - havi viszonylatban jelenleg 34 millió felhasználóval büszkélkedhet a cím.
!!! (Értsd: minden szart megeszik :)))
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.