Hatalmas tartozásokkal szűnik meg a Team Bondi

  • Írta: InGen
  • 2011. október 8.
  • Érdekesség
Link másolása
Az L.A. Noire-t fejlesztő Team Bondi végleg lehúzza a rolót, ez most már teljesen fix tény. Arra azonban csak most derült fény, hogy az ausztrál cégnek hatalmas tartozásai vannak, melyek kifizetése egyelőre kétséges, s jelenleg is egy felszámoló dolgozik a kérdésen.

A Team Bondi a héten hivatalosan is bejelentette, hogy megszűnik, s a csapat feloszlik, arra azonban csak most derült fény, hogy számos tartozását még nem egyenlítette ki. Az ezzel kapcsolatos hivatalos dokumentum az Edge magazin kezébe jutott, akik jelentik, hogy a stúdió összesen közel másfél millió ausztrál dollár értékben tartozik különböző közreműködőknek.


Ebből nagyjából 1 millió dollár, amit a játékon különböző pozíciókban dolgozó 33 embernek munkabérként vagy valamilyen bónuszként nem fizettek ki. Ezek közül is például a stúdió vezetője, Brendan McNamara állítólag 102 ezer dollárt, míg a menedzser, Vicky Lord 99 ezer dollárnyi zsetont várna a cégtől.

A McNamara által alapított Depth Analysis, ami a játékban használt MotionScan technológiát fejlesztette, még 142 ezer dollárt nem kapott meg a Team Bonditól. Az ügyön egy felszámoló kezdett dolgozni, akik felügyeli a Team Bondi maradék tulajdonának eladását és a tartozások lehetséges kifizetését.

10.
10.
#8: Akkor húzzatok még egy strigulát (Meg még jó párat szvsz. :), mert én soha a büdös életben nem multizok (egyszerűen csak a story-mód érdekel minden játékban), mégis megveszem eredetiben ami tetszik (PC-re !!!). Ismerek még jó pár arcot akik ugyanezt csinálják, pedig ők is csóró magyarok, mint én :)))
8.
8.
Quent1n
#6: Nézd meg a számokat :) Multi nélküli full single játékok PC-n javarészt a warez martalékai lesznek. Te lehet, hogy úgy veszel játékot, hogy melyik tetszik de sokan (köztük én is) igyekeznek olyat venni amivel a lehető legtöbb órát lehet szórakozni. És ugye a multi az pár száz órát is lazán rádobhat egy 10-12 órás single játékra. Persze kivételek a komoly 20+ órás single RPG-k. LA Noire tipikusan az a játék, hogy letölti és kitolja majd a többség aztán megy a levesbe. Még a single része se olyan, hogy az ember hamar újrajátszaná.
7.
7.
Kantor
#6: Most nem a full warez-ról beszélek, hanem azokról, akik lehúzzák, kipróbálják és megveszik ha tetszik. Ugye ha megveszik miután lehúzták, azért veszik meg hogy multizhassanak, ebben viszont nincs multi :)
A R* indítéka talán az lehetett, hogy mégis csak egy cég, és jó lenne megtartani... ugye az RDR-t a saját cégük csinálta (Rockstar San Diego), és azok csak nem mennek csödbe :) Ezzel a Bondit is megtarthatták volna, és még valamennyi pénz is lehetett volna belöle :D
6.
6.
krami
#4: Attól, hogy nincs benne multi mért töltené le a többség? Én pl úgy veszek játékot, hogy tetszik-e vagy sem.

Amúgy sajnálom a fejlesztőket, nem épp erre a sorsa kellett volna jussanak.
5.
5.
Quent1n
#4: Hát nem tudom.. :) Egyetértek veled mindenbe, csak a R* indítéka érdekelne. Én mindent el tudok képzelni de, hogy a R* jótékonykodna a Team Bondi-val hát nemtom :)
4.
4.
Kantor
#3: Azért nem kell készpénznek venni, de szerintem benne van a pakliban... mert valljuk be, Rockstarnak is több pénze lett volna az RDR-böl, tuti többen megveszik, Noire-ban még multi sincs, szal az 100% warez a legtöbbnek... RDR-be meg multi is van, és nincs sok olyan játék a világon
3.
3.
robi009
#2: ritka az ilyen manapság , hogy segíteni akarnak
2.
2.
Kantor
Azért a Rockstar-nak volt egy kis gerince, és kiadatta PC-re is, valszeg azért hogy segítse a Bondit... Pedig ök is tudják hogy az RDR nagyobbat ütött volna...
1.
1.
givi6
Olvasni is lehetett, hogy valami óriási hajtás ment náluk, de nem érte meg...
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...