Portal 2 - nagyot bakiztak az írók

  • Írta: InGen
  • 2011. október 12.
  • Hír
Link másolása
A Portal 2 egyik legnagyobb újdonsága az elődhöz képest, hogy volt története. A történetben pedig volt egy nagyon fontos rész, amikor kiderül GLADoS múltja. Zseniális írói munka, nem igaz? Csak éppen azt most tudtuk meg, hogy az egész egy írói hiba miatt jött létre.

A Valve a GDC Online-on árulta el, hogy a Portal 2 egyik legizgalmasabb történeti része pusztán az írók hibája miatt jöhetett létre. Erről Erik Wolpaw, a Valve vezető sztorimestere mondott részleteket. Emlékszünk a részre, amikor Chell hurcolássza GLADoS-t? Na, ott az írók eredetileg úgy képzelték el a dolgokat, hogy majd az amerikai zsarus-haveros filmek mintájára a két főhős elszórakoztatja egymást, és megy majd a cseszegetés oda-vissza.


Aztán rájöttek, hogy ezt elég nehéz lenne megoldani, tekintve, hogy Chell egyáltalán nem beszél: "Vicces, hogy ezen most mindenki röhög, de mi teljesen bepánikoltunk, hiszen sarokba szorítottuk magunkat" - mondta Wolpaw.

Ezútán az írók csapatának ki kellett találni valamit, így született meg az a rész, ahol fény derül GLADoS múltjára, eredetére. Wolpaw szerint még mindig sokszor belefutnak hasonló hibákba, hiába van a Valve-nek tetemes mennyiségű tapasztalata a néma főhősökkel - elvégre Gordon Freeman is az.

12.
12.
NereusLaceee
#10: Addigra már mi is megnémulunk
10.
10.
Argetlam
Ha a hl sorozatban vagy a portalban a főhős nem lenne néma sztem a hangulat nem lenne az igazi! A másik az ha az új hl-ben megtanúl beszélni Gordon akk kurva élet, hogy nem gémelek vele:D
9.
9.
Ecneb
Gordon Freeman néma volt és az is lesz, a portal abban az univerzumban játszódik, még szép, hogy ott a szuperhősök némák!
8.
8.
Ecneb
Hát, szerintem nem ártott volna, hogy beszél a főhős! Dead Space-ben is megszólalt a főhős, nem jártatta végig a száját, mégis nagy újdonság volt és sokan szerették!
7.
7.
Stranger666
#3: Elárulom, hogy Gordon Freeman sava borsát az adja meg hogy nem beszél. Ugyanez igaz Chellre is az abnormálisan makacs főszereplőnőre.
#5 Mégis mi van a Blizzardnal?? he? Mr. Blizzardellenes nekro.
6.
6.
givi6
Valahogy csalódtam a Portal 2-ben, egyáltalán nem volt olyan lenyűgöző, mint amilyennek hittem.
Egy rendben lévő logikai játék, leköt egy időre; a sztori is rendben van...
de nem ragadott el a játék, remélem ez után a Half-Life-on kezdenek el komolyabban dolgozni, mert az tetszett.
5.
5.
Lordnekroseth
AZ valóban sokat rontott volna rajta, de igazán sokat dobott volna rajta, ha pár mondatos párbeszédek lettek volna pl a fontosabb pillanaokban. Vagy pl Glados egy két betegebb beszólását kommentálja a főhősnőnk.
Az hogy beszé la főhős nem feltétlen azt jelenti hogy egy csacska csitri-_-...
De ahogy mondani szokták aranyból is lehet szart csinálni, avagy minden a megvalósításon múlik, a szomorú az az amikor még próbálkozni sem akarnak és inkább kifogással palástolják ezt......pont mint a cikkből is kiderül......a dolgok hatalmas részét elpalástolják a végek......job bele sem gondolni pl mi mehet a blizzardnál.
4.
4.
szcsaba1994
#3: Én pedig nem tudtam volna elképzelni úgy a Portal2-t, hogy folyamatosan beszél a főhős.
3.
3.
Lordnekroseth
Néma hősöket csinálni valóban elavult dolog, jelentéktelen milyen kifogást hoznak fel, akár maguk a játékosok is, valójában mindenki tisztában van azzal hogy azért néma, mert félnek a változás hatásától és lusták rendesen kidolgozni....
Minek is tennék nagy név, úgyis megveszi a sok birka....ami lassan ma mindenre igaz már.
2.
2.
a "fél élet"-emet oda adnám még egy olyan hangulatú játékért... :D
1.
1.
Sun9us
Sokak szerint elavult dolog, néma hősöket csinálni, de akkor is Gordon Freeman minden idők legnagyobb videójáték hőse. (hiába néma) :D
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...