A Valve a GDC Online-on árulta el, hogy a Portal 2 egyik legizgalmasabb történeti része pusztán az írók hibája miatt jöhetett létre. Erről Erik Wolpaw, a Valve vezető sztorimestere mondott részleteket. Emlékszünk a részre, amikor Chell hurcolássza GLADoS-t? Na, ott az írók eredetileg úgy képzelték el a dolgokat, hogy majd az amerikai zsarus-haveros filmek mintájára a két főhős elszórakoztatja egymást, és megy majd a cseszegetés oda-vissza.
Aztán rájöttek, hogy ezt elég nehéz lenne megoldani, tekintve, hogy Chell egyáltalán nem beszél: "Vicces, hogy ezen most mindenki röhög, de mi teljesen bepánikoltunk, hiszen sarokba szorítottuk magunkat" - mondta Wolpaw.
Ezútán az írók csapatának ki kellett találni valamit, így született meg az a rész, ahol fény derül GLADoS múltjára, eredetére. Wolpaw szerint még mindig sokszor belefutnak hasonló hibákba, hiába van a Valve-nek tetemes mennyiségű tapasztalata a néma főhősökkel - elvégre Gordon Freeman is az.
A Portal 2 egyik legnagyobb újdonsága az elődhöz képest, hogy volt története. A történetben pedig volt egy nagyon fontos rész, amikor kiderül GLADoS múltja. Zseniális írói munka, nem igaz? Csak éppen azt most tudtuk meg, hogy az egész egy írói hiba miatt jött létre.
#5 Mégis mi van a Blizzardnal?? he? Mr. Blizzardellenes nekro.
Egy rendben lévő logikai játék, leköt egy időre; a sztori is rendben van...
de nem ragadott el a játék, remélem ez után a Half-Life-on kezdenek el komolyabban dolgozni, mert az tetszett.
Az hogy beszé la főhős nem feltétlen azt jelenti hogy egy csacska csitri-_-...
De ahogy mondani szokták aranyból is lehet szart csinálni, avagy minden a megvalósításon múlik, a szomorú az az amikor még próbálkozni sem akarnak és inkább kifogással palástolják ezt......pont mint a cikkből is kiderül......a dolgok hatalmas részét elpalástolják a végek......job bele sem gondolni pl mi mehet a blizzardnál.
Minek is tennék nagy név, úgyis megveszi a sok birka....ami lassan ma mindenre igaz már.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.