Egy valamirevaló játék - legyen az éppen RPG - mit sem ér, ha a kellő dramaturgiával megáldott átvezető jeleneteihez nem használnának fel hús-vér szereplőket. A Kingdoms of Amalur: Reckoning is motion capture eljárással készül, lássuk, miként hat ez a filmszerűségre!
Az új fejlesztői naplóban maga Marty Stoltz, a játék átvezetőiért felelős úriember vezet be bennünket a kulisszatitkokba. Habár a Kingdoms of Amalur: Reckoning alapvetően egy nyílt világú szerepjáték lesz, találkozunk majd néhány történeti fordulattal, amit átvezetők formájában, az engine-nel keltenek életre. Azt hiszem, a szerepjáték filmszerűségével nem lesz baj, a készítők sikerrel vették az akadályokat. A nevezett produktum jövő februárban jelenik meg PC-re, PS3-ra és Xbox 360-ra.
Ha a játékélmény majd pótolni tudja a látványvilág hiánnyosságait, akkor nem lesz ez rossz!
Nekem is várolistás!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.