Így készülnek a Kingdoms of Amalur átvezetői

  • Írta: zoenn
  • 2011. október 25.
  • Videó
Link másolása
Egy valamirevaló játék - legyen az éppen RPG - mit sem ér, ha a kellő dramaturgiával megáldott átvezető jeleneteihez nem használnának fel hús-vér szereplőket. A Kingdoms of Amalur: Reckoning is motion capture eljárással készül, lássuk, miként hat ez a filmszerűségre!

Az új fejlesztői naplóban maga Marty Stoltz, a játék átvezetőiért felelős úriember vezet be bennünket a kulisszatitkokba. Habár a Kingdoms of Amalur: Reckoning alapvetően egy nyílt világú szerepjáték lesz, találkozunk majd néhány történeti fordulattal, amit átvezetők formájában, az engine-nel keltenek életre. Azt hiszem, a szerepjáték filmszerűségével nem lesz baj, a készítők sikerrel vették az akadályokat. A nevezett produktum jövő februárban jelenik meg PC-re, PS3-ra és Xbox 360-ra.

2.
2.
metercsiken
"Szódával elmegy" : )
Ha a játékélmény majd pótolni tudja a látványvilág hiánnyosságait, akkor nem lesz ez rossz!
Nekem is várolistás!
1.
1.
Split
Hangulatosnak igen, viszont látványosnak már annál kevésbé nevezhető. Ez persze mit sem von le az élvezeti értékéből a játéknak, így természetesen a beszerzési listám élvonalában mocorog a produktum, de azért bevallom töredelmesen, jobban örültem volna, ha a mai kor követelményeihez látványban is felnő a program. Kicsit olyan WoW-utánérzés nekem ez az egész. Iszonyatjó, csak bűnronda. :D
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...