A héten jelenik meg hivatalosan a Battlefield 3, ami persze azt is jelenti, hogy az NVIDIA (és hamarosan valószínűleg az AMD is) gőzerővel igyekszik felkészíteni hardvereit a masszívnak tűnő anyagra.
Ennek eredménye a mai naptól elérhető GeForce 285.62 WHQL meghajtó megjelenése, ami az NVIDIA elmondása szerint akár 11 százalékkal is javíthat a teljesítményen egy GTX 560-as kártyán, ami már igen-igen tisztességes.
De nem ez az egyetlen fejlesztés, amit a driver tartogat: több SLI és 3D Vision profilt is betettek a mostanában megjelent nagyobb játékokhoz, valamint elvileg javulást tapasztalhatunk majd a Rage, és a csak novemberben megjelenő Batman: Arkham City alatt is.
Már régen bevett szokás a videokártya-gyártók körében, hogy egy-egy nagyobb cím megjelenésére időzítve kiadják a frissített drivereiket. Nem lehet ez másként az év egyik grafikai atombombájával, a Battlefield 3-mal sem, amihez most jelent meg a hivatalos, WHQL-es meghajtó.
Amúgy meg egy tipp a grafikai beállításoknál: én azt vettem észre, hogy leginkább az élsimítás fogja vissza a teljesítményt. Nálam: minden ULTRA+16x élsimítás= kb. 30 FPS (persze nem egy szűk folyosón, hanem egy nagy csata kellős közepén), aztán minden ULTRA kivéve az élsimítást, ami OFF=60 FPS (bekapcsolt Vsync mellett) GTX570
#28: attól,hogy nem láttál videót még van! ps3-ról meg xboxról láttam felvételeket
Lerágott példám erre mindig az, amikor egy grafikai munkánál a macbook pörgeti a 3D modellt, míg az asztali PC-m beleszaggatt és textúra hibákat ejt.
Igaz, nekem csak 8600 Gt-m van, lehet ezért?
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.