"Az egyik legnagyobb erőfeszítés a fejlesztés során, hogy kézzel megtervezzük az összes zónát, melyek átlagosan 8 négyzetkilométeres területen fekszenek" - kezdte Matt Higby, a játék kreatív igazgatója. Azt ugyan nem tudjuk, hogy ilyen területekből pontosan mennyi lesz a végleges játékban, de az biztos, hogy több. Hogy egy kicsit perspektívába állítsuk, már egyetlen ilyen kis sziget is nagyobb lesz, mint a Far Cry 2 teljes játékterülete.
Higby ezután rámutatott egy gyárépületre, majd megjegyezte, hogy ez önmagában akkora, mint egy egész Modern Warfare-pálya. Ezeket a területeket be is kell népesíteni, úgyhogy általában többszáz játékos fogja egyszerre irtani egymást. A készítők szerint előfordulhat olyan helyzet is, hogy mondjuk 200 támadó ellen csupán 30 védő van, ezért úgy lövik be a pályákat, például a már fentebb említett gyárat, hogy megfelelően védhető legyen akár nagyobb túlerővel szemben is.
Tudjátok, melyik az a játék, amelynek területeihez képest a Far Cry 2 és az Oblivion bejárható területei egészen kispályások? Nos, ez a Planetside 2, amiben a készítők hatalmas energiát fektettek a szintén hatalmas játszótérbe. Valószínűleg ezért nincs még megjelenési dátuma.
Csak PC lesz.
A 30 vs 200 pedig csak egy kiragadott példa, egyetlen 8x8 km-es terület oldalanként többszáz embert kezel. Ja, és 3 oldal van, a játék kreatív igazgatója a hangulatos "clusterfuck" kifejezéssel illette az ilyen harcokat.
A játék első része 8 éve megy, 2003. óta. És már az is tudott 133 vs. 133 vs 133-at, amikor a szélessáv még az 512 kbit/sec-et jelentette lefelé... :)
Több infó magyarul: www.planetside.blog.hu
Abban egy emberke vs orkhad. orkok=>túlerő,emberke=> csapdák,fegyverek.
Jó játék,de ez a planetside lehet hogy jobb lesz :D
30 védő 200 támadó ellen... szeretem az ilyen reménytelen kihívásokat.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.