Az első napon azonnal telepíthetővé vált 1.1-es patchben a Bethesda már számos olyan hibát javított, melyek esetenként előfordulhattak a fejlődési rendszerben, a harcban, és néhány más, játékmechanikai apróságban. Az Xbox 360-as verzióval azonban adódott még egy kis probléma.
Sokan észrevették ugyanis, hogy amint feltelepítették a játékot, néhány textúra esetenként kisebb minőségűre skálázódott, és elfelejtett utána visszaskálázódni. A Bethesda egyébként azt nyilatkozta, hogy a játék erősen támaszkodik az Xbox 360 cache-rendszerére (vagyis a merevlemezre helyez el ideiglenesen adatokat), így egyáltalán nem probléma, ha nem telepítjük fel a játékot egyelőre, a grafika minősége semmit nem változik.
A javítás persze hamarosan érkezik, így azoknak, akik esetleg már feltelepítették a cuccot, valószínűleg nem kell sokat várniuk a megoldásra.
Amúgy a játék retek ronda textúrákkal dolgozik, és csupán néhány skálázható objektumról van szó, ugyanis a legtöbb ps2 szinten van, így nem nagy érvágás, mondhatni fel se tűnik, hogy nem töltötte be a kardod, vagy a kezed high textúrját.
A probléma se jelentkezik mindig, és amúgy is javítják mire végigolvasod a cikket :)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.