Ken Levine, az Irrational Games beszédes nagyfőnöke elmondta, a Bioshoch Infinite-ben a játékosok sokkal nagyobb terekkel és valószínűleg sokkal több ellenféllel is fognak találkozni, így a korábban használt shotgun/Electro Bolt közel sem lesz annyira hatékony megoldás, mint az előző részekben.
"Persze a játékosok még mindig megpróbálhatnak közelharcba kerülni, de az esetek nagy részében ez nem lesz kifejezetten effektív. A nagyobb terekkel és a több ellenféllel megnöveljük a lehetséges ütközetek variációit, ami arra készteti a játékosokat, hogy többféle eszközt vessenek be" - mondta, majd hozzátette, hogy nem szeretnék úgy megoldani a problémát, hogy az előző részekben túlzottan is hatékony shotgunt és Electro Boltot legyengítik, hanem inkább igyekeznek megváltoztatni az összecsapások jellegét.
A BioShock eddigi részeiben a harc viszonylag egyszerű volt, ugyanis a szűk folyosók és terek miatt leginkább két fegyvert használtak a játékosok: a shotgunt és az Electro Boltot. Ez biztosan változni fog az Infinite-ben, már csak a jóval nagyobb terek megjelenése miatt is.
Az akciójelenetek anyira nem tetszettek... de az Infinite-ben remélem jobb lesz...
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.