Ryutaro Ichimura szerint a Square Enix már javában dolgozik - a cégtől eddig szokatlan műfajban - egy akció-RPG-n, melyet az Unreal Engine 3 hajtana meg és delejes online porcióval rendelkezne.
"Van már némi tapasztalatunk a szerepjátékokban, de az akció-RPG-kben még nemigen, így úgy döntöttünk, hogy szélesebb körben bővítjük az általunk kínált akció-, valamint a hálózati élményt, mert ez utóbbi biztosan a játék fícsöre lesz" - mondta Ichimura a Famitsu magazinnak.
A Square Enix kész meghódítani a nyugati országokat is - kiváltképp az Egyesült Államokat és Európát -, és tudja, hogy az ottani játékosok szívét a henteléssel lehet megnyerni, nem pedig a körökre osztott, gondolkozós címekkel. A japán játékfejlesztés jövője tehát az, hogy a stúdióknak Japánon kívül is meg kell állniuk a helyüket, erre pedig tökéletes választás lehet az erős gótikus elemekkel megspékelt akció-RPG. Az elmúlt két évben a kiadó részletesen tanulmányozta a nyugati játékosok ígényeit, ennek megfelelően a projekt körül dolgozók száma már elérte a 35 főt, de továbbra is folyamatosan toboroznak hozzá programozókat.
Az első artwork már napvilágot látott, a játék világszerte egyidőben fog megjeleni valamikor a jövőben, Xbox 360-ra és PS3-ra.
A SE meg inkább üljön le ötletelni s átgondolni a cég jövőjét, mert nem haladnak éppen rózsás irányba...
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.