Kojima eredetileg a Metal Gear Solid 4 befejezése után, még 2008 nyarán vázolta fel új ötletét a fiatal csapatának. Ezek szerint az MGS5 főszerepére a Bosst és brigádját, a Cobra egységet gondolta. A Metal Gear Solid 3-ban ugyanis említik, hogy a Boss és csapata a normandiai partraszállás alatt egy titkos küldetést hajtott végre, Kojima pedig ezt szerette volna fő témának.
A negyedik rész után tehát visszatértek volna a múltba, ahogy azt annak idején a harmadikkal is tették. Kojima azonban úgy gondolta, hogy az egész projektet lepasszolja a csapatának, ő pedig elkezd foglalkozni a saját játékával. A fiatal csapat ellenállt az ötletnek: szerintük túl nagy felelősség lett volna az MGS5-öt a mester nélkül elkészíteni, így inkább valami olyan anyagon szerettek volna dolgozni, amivel valószínűleg könnyebben megbírkóznak.
Így került elő az ötlet, miszerint készítsenek egy lazább, könnyedebb játékot Raiden köré - ez lett aztán a Rising, amibe viszont úgy tűnik, szintén beletört a foguk, s ahogy azt a hétvégi VGA 2011-en megtudtuk, végül a Platinum Gamesnek kellett adni a fejlesztést, akik teljesen újrakezdték a munkálatokat.
Amúgy biztos azért tört bele a foguk a Raidenes projektbe is, mert Kojima Mester-nek nem tetszett az amit látott belőle. Ekkor rájött, hogy nélküle nem lehet Metal Gear Solid-ot készíteni.
Amúgy twitteren írta tegnap, hogy egy hagyományos MGS is munkálatokban van (gondolom MGS5) csak türelmüket kéri az éhező MGS rajongóknak :D.
Mondjuk érdekes lesz teljesen Snake nélkül, még ha Boss-szal is vagy. 1944-45...
22-23 éves Boss, 10-11 éves Big Boss(bár gondolom ő nem lesz benne) és 36 éves Major Zero... Na meg még Volgin tábornok is benne lesz az biztos :D
"Ezek szerint az MGS5 főszerepére a Bosst és brigádját, a Cobra egységet gondolta. A Metal Gear Solid 3-ban ugyanis említik, hogy a Boss és csapata a normandiai partraszállás alatt egy titkos küldetést hajtott végre, Kojima pedig ezt szerette volna fő témának."
Ebben a sztoriban nem kevés potenciál van!
Sajnálatos tény, hogy nem ennek a fejlesztésébe kezdtek bele.
Persze így sem fogunk rosszul járni, főleg hogy a lehető legjobb stúdiót bízták meg a Rising fejlesztésével.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.