A Media Molecule a tavalyi üzleti évben 5,3 millió dollárt keresett, azonban 6,3 millió dollárt költött el különböző kutatás-fejlesztési projektekre. A cégvezetés nagyon helyesen nem bónusz Ferrarikra veri el a pénzt, hanem elmondásuk szerint arra fordítják, hogy továbbra is a technológia élén járjanak, és innovatív, sokszor kockázatos megoldásokat hozzanak a piacra.
A cég olyan területeken kutatott, mint a következők, amiket nem fordítunk le, mert magyarul hülyén hangzanak: leading edge physics and dynamics, rapid world creation from laser data,
innovative routes to market via web based interfaces, 3D stereo-optics
for advanced simulation, use of hi-def data capture and processing
techniques.
A cégnek különösebben nem kell félni a túlköltekezéstől, hiszen 2011-ben felvásárolta a Sony, ami valószínűleg valamennyi biztonságot jelent az innovatív projektekhez.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.