Könnyebb lett a Dead Space 2 a fejlesztés alatt

  • Írta: InGen
  • 2012. január 10.
  • Érdekesség
Link másolása
Szeretted volna, ha a Dead Space 2 kicsit összetettebb és nehezebb? Nos, a Visceral Games is így gondolta a dolgot eredetileg. Aztán amikor elkezdődött a pályák tesztelése, sokan egyszerűen nem tudták megoldani a feladatokat, így végül vissza kellett venni.

"Néhányan azt akarták, hogy hagyjuk meg nehezebbnek, hosszabbnak és komplikáltabbnak, de amikor a tesztelés során 10 emberből 2-3 egyszerűen nem tudja megoldani az adott pályán elé rakott feladatokat, akkor vissza kell vennünk" - nyilatkozta Brian Bartram, a Dead Space 2 egyik designere.

Bartram elmondása szerint ez nem egyedi eset, hiszen az AAA-kategóriás játékfejlesztés gyakorlatilag erről szól: kompromisszumokat kell keresni. A játéktervezők mindig komplexebb és összetettebb játékot akarnak, míg a producerek olyat, ami ténylegesen el is tud készülni.

A designer szerint ez egyébként nem probléma: ennek segítségével tudnak ők is a földön maradni, és az adott játék alapjaira koncentrálni, arra, ami tényleg élvezetessé teszi az adott produktumot.

23.
23.
KENKILL
Szerintem jól belőtték a nehézséget, normalon pl elég egyszerű az egész de azért az ucsó pályákon nálam is előfordult hogy inkább átfutottam mindenen mert esélytelen lett volna leállni lövöldözni - aki játszott vele tudja miről beszélek. Magasabb nehézségeken meg kellően nagy kihívás. Mondjuk én kicsit azt sérelmeztem hogy a nehezítés kb abból áll hogy két lövés helyett 5-6 kell a szörnyekbe, mindemellett még csökkentve is volt a lőszermennyiség. Nekem jobban tetszett volna ha a nagyobb nehézség inkább abból áll hogy többen vannak, nem abból h alig lehet őket megölni. Na mind1 én nagyon várom a harmadik részt, csak kicsit vissza kéne mozdulni a paráztatás irányába az akcióból szerintem.
22.
22.
keiji maeda
szerintem azért az szivatás hogy 3 mentés van és nem nehezítés , ráadásul ellentmond mindannak amit hírdetnek hogy 2 órahoszánál ne játsz tovább , meg a konzolok használatijában is van valami ilysmi hogy óránként vagy 2 óránként kapcsold ki XD , de félretéve a tréfát nem volt ez rosz igy csak több bevillanó arcodba ugró jelenet kellet volna , hozzáteszem nem tudom más észrevette e rajtam kívűl hogy ha az ellenfél az arcodba van és lőnél sokszor csak 2. gombnyomásra lő , ez nálam eléggé negatív volt , de várjuk a 3. részt :)
21.
21.
caleb007
Régen fordítva volt. 10 emberből kb. 3 tudta végigjátszani a Mario 3-mat a Contrát vagy a Donkey Kong Countryt. Talán pont a kihívás miatt tűnik úgy a vén rókáknak, hogy régen jobbak voltak a játékok... nem tudom.
20.
20.
Mortician
#3: Ez esetben mondhatom, hogy könnyű. :)
19.
19.
Raam989
Az a 2-3 ember biztosan retardált volt...
Szerintem a harcokon kívül zéró kihívás volt a játékban. Sehol nem volt egy olyan gondolkodós rész, ahol 5 percnél tovább kellett használnom a fejemet. Amikor elakadtam, az szigorúan csak a sok ellenfél, kevés lőszer és kevés élet miatt volt, nem azért, mert nem tudtam megoldani egy puzzle részt...
Bezzeg a régi ReziEvil és Silent Hill részekben, amikor kénytelen voltam valami leírást keresni... SH-iskola-zongorás feladvány megvan még valakinek? :)
18.
18.
Vopesz
Meg kell hagyni tényleg könnyű volt normálon, legalábbis ameddig elvittem. Az első rész után itt is csodát vártam, talán ezért csalódtam hatalmasat és passzoltam is vissza befejezetlenül.
17.
17.
felegyi
Ne felejtsétek el hogy az átlagos nehézségi szintet csökkentették, az hogy van mazochistáknak Insane meg rákospite uborkával, az más :)
16.
16.
Petiop
Nekem nagyon tetszett mind két része, de valahogy az első hangulatosabb volt, mert a kevesebb akció miatt jobban át lehetett érezni az Űr kietlenségét. A nehézség meg szerintem csak nagyon kevés játékban van eltalálva. Engem kimondottan idegesít az a megoldás, hogy ha nehéz szinten tolod, akkor 3 találat helyett egy egész sorozat kell. Szerintem az sokkal jobb volna ha az ellenség teljesen realisztikusan purcanna ki minden szinten, és te mint főhős az alig sérüléstől a teljesen reális sérülésig lennél belőve.
15.
15.
pjoco
gyááá legnehezebb fokozaton 3 mentéssel csinálja már meg valaki! én sírtam egy két résznél! :) marha jó játék elő is veszem és kitolom még1szer!
14.
14.
Jinbobo
Bár még nem játszottam vele, de szerintem ostobaság volt visszavenni a nehézségen. Anno a Shadowman-ban sem volt semmi könnyítés mégis végigvittem mert fel akartam fedezni azt az egyedi világot. A jelenlegi játékok soraiból szerintem a Demon Souls a legnehezebb, mégis sikert arattak vele, szóval nem hinném hogy ártott volna a Dead Space2-nek a nehezítés. Az ilyen játékokat a Hardcore gamereknek készítik elsősorban, azoknak meg nem árt ha kötélidegek kellenek a játékhoz.
13.
13.
daenath
#12: Egyetertek, anno a RE jol meg volt oldva, azert eleg idegesito a DS2-ben hogy csak 3 save van es konyec filma :) RE-ben legalabb talaltal meg ink ribbonokat, azt ha A rank-re utaztal nem nagyon mentetel ;) Itt meg ahogy Renegade is irta, elszalt a 3 mentes, onnan mar eleg nehz vegig tolni mentes nelkul, arrol nem beszelve hogy egy ido utn frusztralo a sorozatos elhalalozas es ujratoltes :)
12.
12.
thelegendary
Miért nem oldják meg esetenként 2 3 komolyabb kontrasztos nehézségi szinttel?? mint anno a Resident Evil 1, 2, 3 ban az ORIGINAL ARRANGE, BEGINNER ....
sokkal pöpecebb lenne és mindenki találna kedvlére valót, plusz nehezebb játékszint, extra jelenetek, fegyverek stb...
11.
11.
DON GONDOCS
Kezdünk ellustulni, mások az igények :)
10.
10.
Gamer
ezt a konzolok térnyerésének köszönhetjük, ma már Győzike is xboxozik, neki is kell sikerélmény ha már megveszi....
6.
6.
Ca$h
Itt is elég jól megoldották, nem elég, hogy erősebb minden ellenfél, te gyengébb vagy, alig van pénz, alig van lőszer, de még összesen 3 mentésed is van az egész játék alatt ... :/
4.
4.
shatterhand
silent hill3ban volt jól megoldva
hard fokon már a fejtörők is nehezebbek voltak, míg normálon könnyítve volt
easyn meg már...nyomj le ezt és kész
3.
3.
Ca$h
Próbáljátok ki hardcore-on és utána mondjátok, hogy könnyű! ;)
1.
1.
HardCoreGamR
Igy sem volt valami könnyű!
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...