Ken Levine maga is hardcore gamer, így úgy érezte, kell valami a BioShock Infinite-be, ami megfelően kielégíti őt, és a hozzá hasonló keményarcokat. Így alakult ki az 1999 mód, mely visszaröpíti a játékosokat az Irrational klasszikus, nehéz játékaihoz - mint az eredeti System Shock.
Levine elmondása szerint ez abban fog megnyilvánulni, hogy ebben a játékmódban a karakterünk fejlesztése végleges lesz: semmilyen döntést nem fordíthatunk vissza. Ezen kívül jobban oda kell majd figyelnünk, az életünk, az erőnk és a fegyvereink menedzselésére, ha ugyanis halálunk pillanatában nem áll rendelkezésünkre a megfelelő alapanyag ahhoz, hogy újra tudjuk magunkat éleszteni, akkor jön a Game Over felirat - ami olyasmi, amit már régen láttunk.
Sokan úgy gondolják, a játékok könnyebbek lettek az utóbbi évtizedben. Egyre kevesebb végleges döntést kell hoznunk, az életünk pillanatok alatt visszatöltődik, és a halálnak nincs nagy következménye - folytatjuk a checkpointtól. Az Irrational ezen akar változtatni.
De tényleg jól jönne már egy kis nehezítés... Furcsa lesz checkpoint nélkül játszani, a "túléléshez" sokkal meggondoltabbnak kell majd lenni. :)
Ideje felébredni... ;)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.