Hardcore móddal jön a BioShock Infinite

  • Írta: InGen
  • 2012. január 20.
  • Hír
Link másolása
Sokan úgy gondolják, a játékok könnyebbek lettek az utóbbi évtizedben. Egyre kevesebb végleges döntést kell hoznunk, az életünk pillanatok alatt visszatöltődik, és a halálnak nincs nagy következménye - folytatjuk a checkpointtól. Az Irrational ezen akar változtatni.

Ken Levine maga is hardcore gamer, így úgy érezte, kell valami a BioShock Infinite-be, ami megfelően kielégíti őt, és a hozzá hasonló keményarcokat. Így alakult ki az 1999 mód, mely visszaröpíti a játékosokat az Irrational klasszikus, nehéz játékaihoz - mint az eredeti System Shock.


Levine elmondása szerint ez abban fog megnyilvánulni, hogy ebben a játékmódban a karakterünk fejlesztése végleges lesz: semmilyen döntést nem fordíthatunk vissza. Ezen kívül jobban oda kell majd figyelnünk, az életünk, az erőnk és a fegyvereink menedzselésére, ha ugyanis halálunk pillanatában nem áll rendelkezésünkre a megfelelő alapanyag ahhoz, hogy újra tudjuk magunkat éleszteni, akkor jön a Game Over felirat - ami olyasmi, amit már régen láttunk.

9.
9.
felegyi
BioShock... azt hiszem újra ki kell pörgetnem :D a régi idők kedvéért.
7.
7.
herrluciff
BioShock valahogy sose fogott meg, de ennek az első gameplay videója után tátva maradt a szám, várandós csak szüljék már! :D
6.
6.
Optimus Prime
A BioShock Centrumon is olvastam. De ez a mód most mit takar? Ez a végső nehézségi szint, nem lesz benne mentés vagy... nem tudom, de nem vágom.
5.
5.
a.fenybenjaro
Szóval ismét fognak törni a billentyűzetek és egerek! :D király!
4.
4.
Én azért néha elgondolkozom, hogy a játékok tényleg ennyivel könnyebbek manapság, vagy csak én fejlődtem sokat az évek során. Anno POP Sands of Time számomra iszonyúan nehéz volt, nemrég újra elővettem, és gyerekjáték volt. Persze ehhez az is hozzátartozik, hogy nem elsőre vittem végig.

De tényleg jól jönne már egy kis nehezítés... Furcsa lesz checkpoint nélkül játszani, a "túléléshez" sokkal meggondoltabbnak kell majd lenni. :)
3.
3.
Ca$h
Akinek hiányzik egy kis hardkór játék az tolja ki a Dead Space 2-őt hardcore-on ... ;)
2.
2.
gamerman15
#1: Totally agree :).Nekem az zavaró hogy pl. FPS-ben több elsősegélycsomag van egy adott helyszínen mint ellenfél(tisztelet a kivételnek).
1.
1.
thelegendary
Mennyire hiányzik már ez a stílus.... amin eldobom az agyam, hogy 5-6 éve minden karakter kivel játszom, szinte halhatatlan (regenerálódás fedezékben, vagy amúgy, valaki vagy mag, mindig visszahozza az életbe) elpuhultunk nehézségi szintre szerintem... :P
Ideje felébredni... ;)
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...