Először is szögezzük le: a Creation Kit csupán a PC-s játékosok kiváltsága, nagy érvágás ez a konzolos közösségnek, hiszen számtalan, bámulatos kiegészítéstől esnek el a zárt platformjuk következtében. Hogy pontosan mikről, arról hamarosan egy külön cikkben térünk majd ki - számba vesszük az eddig napvilágot látott legjobb modokat.
Ám érkezik a hivatalos modszerkesztő felület is, mely a Creation Kit névre hallgat. A legújabb videóban Ashley Cheng, a Bethesda produkciós igazgatója ecseteli nekünk a program sajátosságait. Minden felhasználók által létrehozott tartalom elérhető lesz a Steamen belül, a Skyrim Workshopban, a modszerkesztő segítségével bárki könnyen elkészítheti, feltöltheti, letöltheti és megoszthatja másokkal saját munkáját. Pro és kontra. A Creation Kit "remélhetőleg egy nap" konzolokon is elérhetővé válik. Pontos dátumunk még nincs a csomag érkezéséről.
A Steam-en mar a vegleges (nem BETA) 1.4-es patch-t kiadtak, amibe mar a Steam Workshop tamogatasat is beintegraltak, szoval elvileg barmikor johet a cuccos, amint vegeztek az utolso tesztekkel is... :)
http://www.bethblog.com/2012/02/01/1-4-update-now-on-steam/
En is megprobalkozom majd vele, persze valami egyszeru modot keszitek csak, mar annak is orulni fogok, ha sikerul es nem lesz tul gagyi. :D
Egyszerubb modokat persze lehet tenyleg szinte barki tud, kepes lesz majd kesziteni vele, de pl. angol nyelv tudas (v. mas fontosabb idegen nyelv tudasa, pl. nemet,v. amit meg tamogatni fog esetleg a szoftver) nelkul meg lehet azzal is gondban lesz.
Mindenesetre biztos rengeteg tehetseges modder fog neki esni (belfoldon es kulfoldon egyarant :), hogy jobbnal jobb modokat keszitsenek es osszanak majd meg velunk majd a Steam Workshop-on keresztul. :)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.