Todd Howard elmondta, hogy a Skyirm játékosbázisa már elérte a 10 milliót, ám mind közül a PC-sek milliói azok, akik átlagosan 75 óra játékidőt raknak a The Elder Scrolls ötödik részébe. A játék egyesíti a művészetet és a technológiát, az volt a cél a kezdetektől fogva, hogy a játékosok saját maguk legyenek a rendezők. Éppen ezért a szórakoztatóipar kiemelkedő része a videojáték, hiszen itt tényleg mi alakíthatjuk a történetet.
Tanulhatunk, játszhatunk - számos kihívással és meglepetéssel, de minden alkalommal a játékos irányít. A választások változhatnak, amint új karaktert indítunk, Howard hangsúlyozta, hogy nyitó szekvencia kivételével a történések folyton változnak. A direktor betekintést engedett a fejlesztés kreatív folyamatába is. Az elején leültek, és megtárgyalták a régóta tervezett ötleteket: a grafikai elemeket, a víz shadereit, a lombozat változását évszakonként, a jobb víz alatti látványt, a különböző óriásokat és a gigantikus rákokat. És persze a harcrendszert is, a közelharci cselekmények fejlődését és a vérfarkasok képességfáját.
A hátasok tekintetében a közönség felfigyelt egy égő (!) lóra és a sárkányokra. Howard elmondta, hogy néhány ötletet patchek, modok és DLC-k formájában is lehet fejleszteni, míg másokat csak a móka kedvéért. Elismerte, hogy néhány ötletet elvetettek, köztük a The Sims-szerű menedzsmentet és számos, játékmenetet könnyítő funkciót. Az elmúlt hat hónapban a csapat egyik részlege non-stop játszott a Skyrimmel, ám nem csupán belső forrásból agyalnak új extrákon, hanem bevonják a külső tesztelőket is. A játék világa folyamatosan ki fog bővülni.
A teljes keynote-ot megtekinthetitek a GameSpot oldalán. A Machinima is leközölt egy érdekes videót a játékból, melyben több mint ezer harcos csap össze egy gigantikus csatában. 500 Draugr, 500 törpe harcos, 200 csontváz és egy sárkány. A videó alkotója konzolparancsokkal és modok segítségével törekedett a tökéletességre. Lássuk, mi sült ki belőle:
Idevágó hír még, hogy holnap jelenik meg a Skyrim 1.4-es javítása Xbox 360-ra. Nagy számú hibajavítással találkozhatunk, köztük olyan bugok kerültek kigyomlálásra, melyek nagyban befolyásolták a küldetések befejezését. A PS3 esetében még várnak a Sony jóváhagyására.
A video meg nagyon kiraly!^ :)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.