Először a casualokat akartuk meghódítani
A Kinect marketingfőnöke, Michael Johnson elmondta, talán az emberek azért gondolják úgy, hogy a Kinectet nem lehet használni a hardcore játékokhoz, mert az induláskor csak casual anyagok voltak elérhetőek rá. Ennek azonban megvan a maga oka, a Kinect célja ugyanis (legalábbis kezdetekben) az volt, hogy olyanoknak is eladják az Xbox 360-at, akiket korábban nem érdekelt.
"A legfőbb indok, amiért casual játékokkal indítottunk, az volt, hogy megmutassuk, az Xbox 360 mindenkinek szól. Olyan játékokat akartunk készíteni és kiadni, amikbe mindenki bele tudja vetni magát. De most már látható, hogy egyre több hardcore játék talál saját, egyedi felhasználási módokat a Kinectnek" - nyilatkozta Johnson, aki szerint a Mass Effect 3 jó példa erre, hiszen a Kinect hangvezérlés funkciójának használata hozzáad a hangulathoz, és egyáltalán nem tűnik erőltetettnek.
A Kinect Star Wars is mindenkinek szól
Habár a bejelentéskor azt hihettük, a Kinect Star Wars is egyfajta hardcore játék lesz, valójában erről szó sincs. Johnson szerint az anyag mindenkinek szól, aki valamilyen formában kötődik a Star Wars-univerzumhoz, és a közönség igen-igen nagy és elég változatos.
Az úriember szerint a hardcore játékosok élvezhetik majd a fénykardozást és az egész dolog "jedis részét", míg valaki nyilvánvalóan táncolni szeretne. Érdemes lett volna megkérdezni tőle, hogy mégis hogyan várja el, hogy egy hardcore Star Wars-rajongó megeméssze azt, hogy táncikálni is lehet az ő játékában.
"Hardcore-rá teszi a Kinectet a Mass Effect 3"
- nem a Kinect teszi hardcorrá a Mass Effect-et? (vagyis csak szeretné :)
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=GlxfRprusUo
Igen szándékosan eltúlzom a dolgot, de nem tudsz egyetlen (megismétlem: egyetlen) valamire való játékot mutatni kinectre ami nem azt sugallná, hogy _nem_ ilyen szintű és játékélmény tekintetébe értékű kiegészítőről van szó és itt ne keverjük bele a hangfelismerést és mozgás követést, mert az nem a kinect hanem a software csinálja, ami egy bármilyen (jobb) kamerával képes lenne működni.
A gusztustalan dolog és ami a legtöbb anti-kinect-freedom-warriort (muhahaha! \o/ ) bosszantja az, hogy nem a technológiát adja ki az MS mondjuk SDK formában bármelyik fejlesztő számára, hanem ráderőlteti az amúgy FELESLEGES hardware-t sok-sok pénzért amire valójában nincs is szükség... mmmkay, értem ?! :(((
Legközelebb majd azt találják ki, hogy nem lehet kontrollerrel játszani (csak az intrót nézheted meg, tovább lökni ugye nem tudod majd), mert meg kell előtte venni a "game control customization DLC"-t mondjuk 10 usd-ért ?! Vagy kiadnak 40'000-ért egy bejelentkező kép tovább lépő kiegészítőt ... \o/
Kevesebb lesz számotokra ez miatt a játék? Vagy a kinect tulajdonosok kapnak egy plusz élményt ez miatt a játékban? Én személy szerint örülök ennek és támogatom hogy a továbbiakban is legyenek ilyen fejlesztések.
Nem vesznek el ez miatt a játékból csak plusz löketet kap azoknak akiknek van már szenzorjuk.
Másik kérdés: miért kell Kinect egy nyolc éves Unreal-motor feature-höz?
#5: Évek óta halasztom a Kinect vásárlást, ha még a Mass Effect se tud meggyőzni arról, hogy vegyek, akkor ebből bizony nextgen lesz ... főleg, hogy eleve beépített Kinect várható! :)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.