Petri Häkkinen, a stúdió társalapítója szerint néhány hiba még kijavításra vár, nagyobb sávszélességű szerverre kapcsolnak az elkövetkezendő két hétben - a tartalom már kész, az utolsó fordulójához érkezett a tesztelés.
Vélhetőleg a többség nyomására szakítottak a teljesen körökre osztott játékmenettel, így a harc már valós időben zajlik. A véletlen-generált kazamaták helyett teljesen kézzel készítik a játék helyszíneit, s a megjelenés után valamikor érkezik a pályaszerkesztő csomag is a kísérletezésre vágyó rajongóknak. Az auto-pickup funkció jól jön majd, hogy ne kézzel kelljen felszednünk a kilőtt nyilainkat. A térkép automatikusan frissíti magát, de mi is elkészíthetjük, ha kellően hardcore arcok vagyunk.
A Legend of Grimrock jó példa arra, hogy az évtizedekkel ezelőtt hódító dungeon-crawler stílus nem veszett el teljesen, a nosztalgiára adó veterán fejlesztők jóvoltából újjáéled április elején, kizárólag PC-n. Olyan arcok dolgoznak rajta, akik egykoron a Remedynél és a Futuremark benchmark-programon dolgoztak.
Vagy valami hasonló ! :)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.