"A BioShock Infinite egyetlen pályáján csak annyi dialógus és karakter-interakció lesz, mint az egész BioShock 1-ben" - kezdte Ken Levine, aki elmondta, hogy ennek nagyrészét ő maga írja, ami kihívás, mert ki kell találnia, hogy maradjanak érdekesek a jelenetek, és hogy tartsa meg mégis az interaktivitást.
Mindez azért érdekes, mert Levine mindig is hangosan szólalt fel a szkriptelt jelenetek és a nem játszható átvezetők ellen. Elmondása szerint egyszerűbb lenne a történetet elmesélni átvezető jelenetek által, de mégsem ezt akarja csinálni: "Az a zsigeri érzésem van, ami valószínűleg onnan ered, hogy örökre megváltoztatott a System Shock 1, hogy folyamatossá kell tenni az élményt."
Levine szerint ha elveszik az irányítást a játékostól, például egy átvezető jelenet erejéig, akkor a játékosok rögtön gyanakodni és hitetlenkedni kezdenek a játékkal kapcsolatban - ez ellen kell harcolniuk. Szerinte erre az egyszerűsítés a megoldás: ha már annyi minden történik a jelenetben, hogy el kell venni a játékostól az irányítást, akkor valószínűleg túl komplex a dolog, és egyszerűsíteni kell. "És általában minden, ami arra ösztönöz, hogy egyszerűsíts, az jó gondolat" - fejezte be az Irrational Games vezetője.
És nem tudom hogy mi bajotok van a coddal, az ilyen megjegyzések által: "jólvan pistike akkor mennyél inkább cod-ozni, az neked való...." - Én is szoktam Codozni, méghozzá rendszeresen, de nem csak az az 1 FPS játékom van..
Ami meg lesz szöveg, az valami marha jól kapcsolódjon a történethez! Ha ez mind meglesz akkor ezt is többszörösen kijátszom akárcsak az elődeit! :)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.