A World of Warcraft 2010-ben érte el aktív játékosszámának csúcsát, akkor 12 millióan fizettek valamilyen formában a játékért. Ez a szám azóta némileg csökkent, és pár héttel a Star Wars: The Old Republic megjelenése előtt 10,3 millióra állt be. A Blizzard azóta nem közölte, miként változtak ezek a számok, de John Lagrave, a World of Warcraft vezető producere elmondta, biztosan hatással volt a WoW bázisára a BioWare MMO-ja.
"Persze, hogy az emberek kipróbálják a Star Warst. A saját fejlesztőcsapatunk is tolja, jelenleg még én is aktívan nyúzom. Az előfizetői szám csökkenésében biztos, hogy valamennyi szerepet játszik a Star Wars, de rengeteg olyan játékos is van, aki a Mists of Pandaria megjelenéséig szüneteltette az előfizetését, szóval nem meglepő a dolog."
Lagrave szerint a WoW-játékosok rendszeresen tolnak más anyagokat is, de ez nem jelenti azt, hogy végleg elpártolnának a Blizzard MMO-ja mellől, sőt sok esetben azt sem jelenti, hogy más MMO-kba fognának bele. A producer szerint a WoW játékostáborának jelentős része játszott például a Skyrimmel, vagy más single player szerepjátékokkal.
Igaz hogy vannak még hiányosságai, de gőzerővel dolgoznak rajta. Áprilisban jön a 3. raid, új insta, wz, finomítják a craft rendszert, teljesen testre szabható lesz UI és még sorolhatnám. Te viszont csak szajkózod hogy megbukott és nagyívben szarsz az ész érvekre is. Igen sokmindent lekoppintottak a wow-ról, mintahogy az összes MMO, de ez nem feltétlenül baj.
elpárolnának??? :) Ez jó!!! XD
Amúgy meg szerintem egyértelmű hogy a WoWnak a Star Wars csak egy viszonylag rövid pillanatnyi szösszenet lesz, utána kúszik tovább!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.