A Zipper Interactive 1996-ban nyitotta meg a kapuit, s bár eleinte PC-s címekkel foglalkozott, később átnyergelt a SOCOM-sorozatra és a PlayStationre, minek után 2006-ban a Sony Worldwide Studios teljesen felvásárolta a csapatot. Azóta a srácok olyan játékokat tette le az asztalra, mint a gigászi összecsapásokat ígérő MAG vagy a PlayStation Vitára készült Unit 13.
Múlt héten röppentek fel a stúdió bezárásáról szóló hírek, a Sony végül csak a napokban erősítette meg ezeket az infókat a Game Informernek. A lap munkatársainak küldött közlemény szerint a Seattle-ben székelő csapatnak a Sony Worldwide Studiosnál végbement szokványos erőforrás-elosztási procedúra részeként kellett mennie: a Zipper befejezte legutóbbi projektjét, a Unit 13-at, így dolga sincsen már több.
Bár logikailag védhető a Sony állítása, azt azért illik megjegyezni, hogy az ilyen - általában nagyobb projektek utáni - leépítések néhány tíz főt szoktak érinteni, nem pedig egy egész, 80 főt számláló fejlesztőcsapatot - joggal feltételezhető tehát, hogy a bezárásnak más, mélyebb okai is lehetnek.
A Sony ígéretei szerint a SOCOM 4, a MAG és a Unit 13 támogatása folytatódik a jövőben is.
Ha az utóbbi mellett döntenek és össze is jön nekik, akkor még jól is járhatunk, ha nekiállnak valami saját multiplatform fejlesztésnek. (Függetlenként platform exkluzívnak nem hiszem, hogy sok értelme lenne...)
igazából ez a harry potter gyerek se tudom mit akart, de most már az unchartedet se vágom hogy jön most ide
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.