Megvágták a Soul Calibur V sztorimódját

  • Írta: InGen
  • 2012. április 2.
  • Hír
Link másolása
A Soul Calibur V-tel kapcsolatban főleg két kifogásunk volt: egyrészt sok régi, klasszikus karaktert kukáztak, hogy a helyükre egy teljesen ugyanolyan jöjjön, csak más névvel. Másrészt pedig talán az összes Soul Calibur közül ennek volt a legkevesebb egyjátékos tartalma.

A Project Soul pedig most választ adott rá, miért érezhettük így: elmondásuk szerint a sztorimód körülbelül negyede annak, amit eredetileg terveztek. A csapatvezető Daishi Odashima úgy nyilatkozott, eredetileg minden karakternek saját történetet akartak betenni, de végül nem fért bele az időbe - egyszerűen nem volt rá elég nagy a költségvetés, és így megfelelő mennyiségű ember sem.


"Sok szinkront már rögzítettünk is ezekhez korábban, de végül nem tudtuk felhasználni őket" - mondta Odashima, majd hozzátette, hogy jelenleg azon törik a fejüket, hogyan tudnák megvalósítani a hiányzó részeket, és ezeket miként tudnák hozzátenni a Soul Calibur V-höz. Egyelőre még nem találtak megfelelő megoldást, de én DLC-szagot érzek a dolog mögött.

2.
2.
keiji maeda
érdekes hogy a mostani játékfejlesztők, már többször is több játéknál adták azt a kifogást hogy nincs elég idő és elég pénz egy rendes munkavégzésre, az előző konzolgenerációra meg volt ? ott egy csomó játék tele volt extrával - rendes story mód volt . itt meg lassan vége a konzolgenerációnak ls alig tudnék 10 játékot felsorolni ami tényleg teljeskörű, extrákkal, storyval, újrajátszhatósággal
1.
1.
Exinor
Tudják nagyon jól a megoldást. Azt a szagot én is érzem, szinte minden játékból árad. Ez az új modell, csak azt nem tudom, hogy lehetne-e tenni ellene valamit?
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...