A Project Soul pedig most választ adott rá, miért érezhettük így: elmondásuk szerint a sztorimód körülbelül negyede annak, amit eredetileg terveztek. A csapatvezető Daishi Odashima úgy nyilatkozott, eredetileg minden karakternek saját történetet akartak betenni, de végül nem fért bele az időbe - egyszerűen nem volt rá elég nagy a költségvetés, és így megfelelő mennyiségű ember sem.
"Sok szinkront már rögzítettünk is ezekhez korábban, de végül nem tudtuk felhasználni őket" - mondta Odashima, majd hozzátette, hogy jelenleg azon törik a fejüket, hogyan tudnák megvalósítani a hiányzó részeket, és ezeket miként tudnák hozzátenni a Soul Calibur V-höz. Egyelőre még nem találtak megfelelő megoldást, de én DLC-szagot érzek a dolog mögött.
A Soul Calibur V-tel kapcsolatban főleg két kifogásunk volt: egyrészt sok régi, klasszikus karaktert kukáztak, hogy a helyükre egy teljesen ugyanolyan jöjjön, csak más névvel. Másrészt pedig talán az összes Soul Calibur közül ennek volt a legkevesebb egyjátékos tartalma.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.